Hedfelt Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Det der var ikke bra bilder Snakk om å bli drept av pengene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 triste greier. bilbranner går jo sinnsykt fort også så det er ikke bare og komme seg ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Triste greier. Politi/brannmenn og anbulanse/sykehus har alt for lite betalt sammenliknet med hvor tøffe ÿrker de har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Triste greier. Politi/brannmenn og anbulanse/sykehus har alt for lite betalt sammenliknet med hvor tøffe ÿrker de har.. det er jeg helt enig i... men så er det jo slik i mange andre yrker også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 fy faen, men sånn som den bilen så ut trur jeg ikke personen var bevist da han brant ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 fyflate, for en sjebne.... Også liggendes ute på nett også. På grensa til smakløst, dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Det er faktisk ganske makabert at sånt ligger ute på nett for alle som vil se. Det er jo uansett noen sitt barn, kanskje noen sin bror og til og med kanskje noen sin far som ligger brent og død til alles skue ute på nettet. Det er faktisk bare ganske kvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Det er faktisk ganske makabert at sånt ligger ute på nett for alle som vil se.Det er jo uansett noen sitt barn, kanskje noen sin bror og til og med kanskje noen sin far som ligger brent og død til alles skue ute på nettet. Det er faktisk bare ganske kvalmt. Veldig enig med deg der, men på den annen side kanskje det kan være en tankevekker for noen også...? Ikke for å ødelegge tråden eller alvoret i den, men disse bildene er dessverre ganske så "peanuts" i forhold til andre bildeserier som er fullt tilgengelig på nettet om andre menneskers skjebne. Det gjelder bare å vite hvor man (ikke) skal lete... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Triste greier. Politi/brannmenn og anbulanse/sykehus har alt for lite betalt sammenliknet med hvor tøffe ÿrker de har.. Jeg er helt enig i denne uttalelsen... få er klar over hva politi, brannmenn og ambulansepersonell opplever... Jeg har forøvrig slettet et par-tre heller useriøse innlegg i denne tråden. La oss holde et rimelig sivilisert nivå her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 virkeligheten er stygg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 detta hær er ille da BMW i uløkke non il fra der jeg bor kjennte ei som omkomm der og vistte hvem en annen omkommen var :(... to personer kom fra det i live!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 eg tru det er fake. lambo bildene altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 eg tru det er fake. lambo bildene altså.. Da tror jeg at du tror feil. Virkeligheten er ikke så sminket og vakker som på film. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Vil ikke si at detta er så sminket og vakkert som på film.. Slo meg bare at det KAN være en god skremselspropaganda-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollemus Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Selvfølgelig er dette ekte, var ment som en tankevekker. Kjør med hodet! Det er også en kvinnelig passasjer, leste om saken og så ett bilde av henne, hun var så nydelig at det ikke skulle vært lov! Leste også at det skulle være en feil på disse type bilene, slapp for fort bak ellerno. Finner ikke igjen link... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå