Hedfelt Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Enig med flasher, bort med spoiler'n og på med noen skikkelige hjul så blir nok bilen ganske så grom. Hvertfall for de av oss som ikke har noe i mot plastikk da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 MEN.. se på resten av bildene.. Få på denne bilen felger som fyller ut, og riv av vingen.. da syns jeg den ser ganske sprek ut jeg Enig med deg der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 hadde det ikke vært bauercab så hadde jeg kjøpt den, ser ut som om det er potensiale der hvis vinga går og med breiere felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Der ser dere,den er ikke såå gal,og helt enig-bort med vinga og fyll ut buene så er det ganske bra tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Tenk hvor kjedelig det hadde vært hvis alle hadde kjørt rundt med m-tech styling. Folk må få lov til å ha den smaken de vil. Jeg synes heller ikke at det er å ødelegge en e30, da den i mine øyne allerede er ødelagt fordi den er bauer cab. Jeg synes den ble litt tøff med den stylingen også. Det er ikke noe jeg ville gjort med min bil, men det er uten tvil en bil jeg hadde stoppa for å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 ja folk ser nok på.. men da også med forskjellig bakgrunn til å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Dette var slett ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Og sett på BMW-merket igjen!! Jeg synes bilen ser ut som en Opel Manta bakfra jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Eller en Opel Rekord e2 hehe! nesten samme lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Tenk hvor kjedelig det hadde vært hvis alle hadde kjørt rundt med m-tech styling. Jeg er enig i at det kanskje er kjedelig dersom alle har det samme, og at det derfor er bra at det finnes BMW'er med særpreg. Men det blir litt det samme som med homofili: Selv om jeg ikke har noe imot folk som er homofile, så trenger jeg ikke å støtte det, eller synes noe særlig om det. Vesetlig forskjel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Eller en Opel Rekord e2hehe! nesten samme lykter Jepp hehe! Men det er en annen den er veldig lik bak der! Mener det er en manta, men søkte på bilder nå og fant ikke... er det en annen opel coupe bil? Sportslig aktig opel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 enig med flasher og aloebiz.net man må ha på BMW merket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Han tar jo tross alt 80-tallsstilen helt ut. (Ikke med felger og vinge, men ellers). Slike stylingkit kom vel når Ferrari Testarossa rullet ut fra fabrikken og det var om å gjøre å få bilen mest mulig lik. Jeg ser heller ikke problemet i at det er en Baur-cab. Det gjør bare bilen mer unik og mer å ha. For det første er da bilen spesiell i seg selv, og ganske spesiell i utseende. Bilen er ikke ødelagt for de som lurer på det. Er nok enda mulighet for å ta av skjermer og fangere å gjøre dette opp igjen som det var fra før. Men hvorfor gjøre det? Hvorfor ha noe som alle andre har når du kan ha noe unikt? Bare en liten tanke Med f.eks drit-breie ATS classic eller BBS RS felger hadde dette vært knall. (pluss fjerna vingen og satt på igjen emblemer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 skal enn fjerne emblemet bør enn sveise/sparkle igjen.ser jo ut som det er dotte av Få på felger som fyller ut skjermene kan det jo verte enn fin bil det her..åå få den vinga der den høyre heime...på fyllinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Vel, greit, dette ser jo passe dumt ut da man ikke ser hjulet fremme engang.. MEN.. se på resten av bildene.. Få på denne bilen felger som fyller ut, og riv av vingen.. da syns jeg den ser ganske sprek ut jeg forholsdvis enig, selvom det ikke er noe JEG ville hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå