Gå til innhold

hva mener vi om dette??

cato320
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenk hvor kjedelig det hadde vært hvis alle hadde kjørt rundt med m-tech styling.

Folk må få lov til å ha den smaken de vil.

Jeg synes heller ikke at det er å ødelegge en e30, da den i mine øyne allerede er ødelagt fordi den er bauer cab.

Jeg synes den ble litt tøff med den stylingen også. Det er ikke noe jeg ville gjort med min bil, men det er uten tvil en bil jeg hadde stoppa for å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor kjedelig det hadde vært hvis alle hadde kjørt rundt med m-tech styling.

Jeg er enig i at det kanskje er kjedelig dersom alle har det samme, og at det derfor er bra at det finnes BMW'er med særpreg. Men det blir litt det samme som med homofili: Selv om jeg ikke har noe imot folk som er homofile, så trenger jeg ikke å støtte det, eller synes noe særlig om det. Vesetlig forskjel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar jo tross alt 80-tallsstilen helt ut. (Ikke med felger og vinge, men ellers). Slike stylingkit kom vel når Ferrari Testarossa rullet ut fra fabrikken og det var om å gjøre å få bilen mest mulig lik.

Jeg ser heller ikke problemet i at det er en Baur-cab. Det gjør bare bilen mer unik og mer å ha. For det første er da bilen spesiell i seg selv, og ganske spesiell i utseende. Bilen er ikke ødelagt for de som lurer på det. Er nok enda mulighet for å ta av skjermer og fangere å gjøre dette opp igjen som det var fra før. Men hvorfor gjøre det? Hvorfor ha noe som alle andre har når du kan ha noe unikt?

Bare en liten tanke :lol:

Med f.eks drit-breie ATS classic eller BBS RS felger hadde dette vært knall. (pluss fjerna vingen og satt på igjen emblemer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1208218-bilde6-img_1145.jpg

Vel, greit, dette ser jo passe dumt ut da man ikke ser hjulet fremme engang..

MEN.. se på resten av bildene.. Få på denne bilen felger som fyller ut, og riv av vingen.. da syns jeg den ser ganske sprek ut jeg

forholsdvis enig, selvom det ikke er noe JEG ville hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...