Idar T.H Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Kjedet meg litt på jobb i dag, så jeg tok noen bilder av bilen... - - - - Nå venter jeg bare på penger, så jeg kan få kjøpt inn diverse saker. Har også tenkt på å sette på noe dekor...siden jeg jobber med det, men klarer liksom ikke å sette noe på den blå fargen... synes den er penest uten, hvis ikke noen har noen bra forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Pen bil du har. Nest siste bilde var tøft! Synes det er finere uten dekor jeg, og sånn drage-greier kan jeg ikke fordra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Nydeilg bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Skikklig pen bil du har. Syns blå fargen er veldig pen sånn den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Kanskje noe halvgjennomsiktig "ghost" kan være bra? Nå veit jeg ikke hvor bra det vil bli med flammer, men kanskje du finner noe annet kult. sølv, hvitt eller svart osv blir nok for stor kontrast til at det blir fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 lekker bil ser heller ikke for meg at det blir bra med noe dekor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Fin bil! Dekor liker jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Hvis du endelig skal ha dekor på en E46 bør du evt. kun vurdere dekor a la noe tilsvarende de Thorleif Nielsen har på sin originale E46 M3 CSL... alt annet blir mer eller mindre harry... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 ja: Senkesett Nei: Dekor Har du blitt inspirert av din bror nå, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Ingen vits å ødelegge bilen med dekor, når den er så fin som den er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Nydelig bil og pene felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Dekor er i 99 av hundre tilfeller stygt og harry. Behold den flotte blåfargen du har! Senk den heller litt, evt. en spoiler eller lett styling. fete dekk og felger osv. Masse kult å bruke pengene på framfor dekor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 fin bil!! Trenger bare større motor!!! hehe ikke sett på noe dekor på den bilen. det fortjener den ikke, og hvis du skal så ta noe lite og diskret!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Meget pen bil du har her.. Flott farge å fine felger.. Hva heter denne fargen egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå