Gå til innhold

Hvilken BMW kjører dere?

B.E.E.
 Share

Hvilken bil kjører dere?  

175 stemmer

1. 1. Hvilken bil kjører dere?

• E-30
      27
    • E-36
      59
    • E-46
      31
    • E-34
      23
    • E-39
      18
    • Andre
      18

Anbefalte innlegg

Greit nok E-36 kommer sikkert til å få mest stemmer, men som du ser er det ein god del som stemmer "andre" (går ut fra at det er andre BMW modeller), derfor blir det litt useriøst/feil å tvinge folk til å velge "andre", en gruppe på kanskje 4-5 modeller. I denne typen avstemning bør ALLE modellene være representert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok E-36 kommer sikkert til å få mest stemmer, men som du ser er det ein god del som stemmer "andre" (går ut fra at det er andre BMW modeller), derfor blir det litt useriøst/feil å tvinge folk til å velge "andre", en gruppe på kanskje 4-5 modeller. I denne typen avstemning bør ALLE modellene være representert.

Forsåvidt enig med deg der, men hensikten min var ikke å få en helt nøyaktig måling, men en indikasjon på de 2-3 mest populære modellene. De overnevnte modellene er uansett de som (antageligvis) vil få flest stemmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt enig med deg der, men hensikten min var ikke å få en helt nøyaktig måling, men en indikasjon på de 2-3 mest populære modellene. De overnevnte modellene er uansett de som (antageligvis) vil få flest stemmer :D

Skal ikkje krangle på det. Min drøm en poll med 100% stemmer på e-28 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to BMW E23`er jeg :) (prosjektbiler)

En BMW E23 728i 1979 modell.

og

En BMW E23 745i turbo 1982 modell.

Og er bare 16, så blir nok MANGE flere BMW`er etterhvert :wink:

neste BMW jeg skal ha (blir sikkert ei stund til regner jeg med..) så blir det E24 635CSi, eller 645CSi turbo eller noe i den duren.

Så i meg bor det en BMW-entusiast for å si det sånn :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...