B.E.E. Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Tenkte å undersøke hvilken type BMW det er mest av på forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerfanatic Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Denne typen vote har vært oppe flere ganger, ta en søk i forumet, så finner du det ganske kjapt ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Betakaroten Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 stemte e30, til tross for at jeg har solgt den Blir ny e30 snart da håper jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teekay1983 Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Greit nok E-36 kommer sikkert til å få mest stemmer, men som du ser er det ein god del som stemmer "andre" (går ut fra at det er andre BMW modeller), derfor blir det litt useriøst/feil å tvinge folk til å velge "andre", en gruppe på kanskje 4-5 modeller. I denne typen avstemning bør ALLE modellene være representert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.E.E. Posted August 29, 2006 Author Share Posted August 29, 2006 Er klar over at denne type undersøkelse har blitt gjort tidligere, men ønsker en "up-to-date". En skifter jo biler i ett sett, gjerne over til andre merker som audi ol., eller.................. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Denne typen avstemninger dukker opp i mer eller mindre jevne intervaller... her er forøvrig en annen som ikke er så veldig gammel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.E.E. Posted August 29, 2006 Author Share Posted August 29, 2006 Greit nok E-36 kommer sikkert til å få mest stemmer, men som du ser er det ein god del som stemmer "andre" (går ut fra at det er andre BMW modeller), derfor blir det litt useriøst/feil å tvinge folk til å velge "andre", en gruppe på kanskje 4-5 modeller. I denne typen avstemning bør ALLE modellene være representert. Forsåvidt enig med deg der, men hensikten min var ikke å få en helt nøyaktig måling, men en indikasjon på de 2-3 mest populære modellene. De overnevnte modellene er uansett de som (antageligvis) vil få flest stemmer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teekay1983 Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Forsåvidt enig med deg der, men hensikten min var ikke å få en helt nøyaktig måling, men en indikasjon på de 2-3 mest populære modellene. De overnevnte modellene er uansett de som (antageligvis) vil få flest stemmer Skal ikkje krangle på det. Min drøm en poll med 100% stemmer på e-28 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Yes, E36 leder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxsonics Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 jeg har to... e30 og 36... hmm.. får ikke stemt 2 ganger a?? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peer Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Stem e30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick B Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Yes, E36 leder! Egentlig ikke noe å være glad for det.! E36 er nydelige biler, men det er alt for mange av dem desverre! Stemte E30 jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhane Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Ja ja, har utelatt E38 også ser jeg...hmmmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Jeg har en E90, men drittlei av den egentlig... Tror det blir en BMW med mer power neste gang, eller nei, tror ikke - vet!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MoePower Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Jeg har to BMW E23`er jeg (prosjektbiler) En BMW E23 728i 1979 modell. og En BMW E23 745i turbo 1982 modell. Og er bare 16, så blir nok MANGE flere BMW`er etterhvert neste BMW jeg skal ha (blir sikkert ei stund til regner jeg med..) så blir det E24 635CSi, eller 645CSi turbo eller noe i den duren. Så i meg bor det en BMW-entusiast for å si det sånn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts