kokfesk Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Noen som vet åssen felger det er på det tilbudet som er på felgpakker der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Sjekk www.sharif.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Noen som vet åssen felger det er på det tilbudet som er på felgpakker der? ASA, replica og Larson er på tilbud hos sharif nå.. http://www.sharif.no/default.asp?Folder=353 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Hvorfor får vi ikke vite hva slags dekk som følger med felgene i pakken ?... Jeg har problemer med å ta dette seriøst, men jeg er kanskje for gammel... ... Hva er forøvrig sammenhengen mellom damene og felgpakkene ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkvaldreBajas Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Eller hva med å ikke legge ut priser av "hensyn til våre konkurrenter". Er nok heller at de tar seg ekstra betalt når de kan og vil ikke avsløre noen fast pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Eller hva med å ikke legge ut priser av "hensyn til våre konkurrenter". Er nok heller at de tar seg ekstra betalt når de kan og vil ikke avsløre noen fast pris. ..og bare glem å bruke kontaktskjemaet på nettsidene der. er vel snart 2 måneder siden jeg sendte en forespørsel på pris, og ikke no svar ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Eller hva med å ikke legge ut priser av "hensyn til våre konkurrenter". Er nok heller at de tar seg ekstra betalt når de kan og vil ikke avsløre noen fast pris. Det er fordi det ikke eksisterer en fast pris - alt avhenger av kundens kunnskap og markedet forøvrig... det lukter litt bazar av det hele etter min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 den flyeren der ble jo laget i våres. Du får vel falken dekk, men du kan ofte legge på noen kroner så får du Dunlop, Toyo, Bridgestone, Nokian el.lign.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Sharif er og blir useriøs. At han har tjent så mye er et under.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Nå har jeg aldri handlet hos Sharif,men man kan vel ikke kalle han useriøs når han har tjent såpass med penger? Han prioriterer vel de som velger å møte opp i butikken vil jeg tro.. Noe må han jo gjøre riktig, eller så hadde det jo ikke vært kø der hver eneste dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Useriøs er kanskje litt å ta i, men han mangler bra med mannskap som kan hjelpe han på kundemottak og servicedelen så det hadde blitt mye mer effektivitet der oppe. Dette hadde han også bare tjent enda mer kr på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Useriøs er kanskje litt å ta i. Bare fordi man tjener mye penger så skal man liksom brått være useriøs? Henger ikke ihopet.. Men han mangler bra med mannskap som kan hjelpe han på kundemottak og servicedelen så det hadde blitt mye mer effektivitet der oppe. Dette hadde han også bare tjent enda mer kr på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Nå har jeg aldri handlet hos Sharif,men man kan vel ikke kalle han useriøs når han har tjent såpass med penger? Han prioriterer vel de som velger å møte opp i butikken vil jeg tro.. Noe må han jo gjøre riktig, eller så hadde det jo ikke vært kø der hver eneste dag? Du kan lese noe jeg har skrevet om Sharif. Selv kommer jeg ALDRI til å ha noe med hverken Sharif eller dekksjappa å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Som jeg startet innlegget mitt med så har jeg aldri handlet der, og jeg kommer nok aldri til å handle der heller. jeg får veldig gode priser hos min lokale forhandler, og velger som deg å støtte opp om de lokale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Ikke for å rakke ned på felgene de selger der, men man får hva man betaler for. En bekjent handla felger der, chromma sådan, og chrommen flaka av etter to år. Men dekk er det jo helt ok å få billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå