Springsteen Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Nybegynner altså! 302 Madeira Violet ("Madeiraschwarz") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 lol! vm i å blande hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Syntes det begynner å skli ut litt i min seriøse showoff tråd her... Trodde Springsteen jobbet hardt i praksis om dagen, men er jo bare bimmers.. Skal noen lakkere madeiraviolet? Hmm.. fin farge det Ska slenge ut et bilde av "billa" imorgen.. Det som er bil, ikke dette bmw vaset.. Treff i stavanger? når ? Skal hr mysild bergsprekken delta på dette? Er din bil "bare" senket 60mm btw? Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal...det blir jo litt langt å reise for et slikt "lokal" treff.. Jeg skal iallefall på gatebil, rudskogen. og scc på gardermoen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Syntes det begynner å skli ut litt i min seriøse showoff tråd her... Trodde Springsteen jobbet hardt i praksis om dagen, men er jo bare bimmers.. Skal noen lakkere madeiraviolet? Hmm.. fin farge det Ska slenge ut et bilde av "billa" imorgen.. Det som er bil, ikke dette bmw vaset.. Treff i stavanger? når ? Skal hr mysild bergsprekken delta på dette? Er din bil "bare" senket 60mm btw? Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal...det blir jo litt langt å reise for et slikt "lokal" treff.. Jeg skal iallefall på gatebil, rudskogen. og scc på gardermoen.. litt utskliing må til haha... blit ofte sånn med praksis folket... marius skal lakke sin bil i techno bmw vas? w00t? 24 mai... mister mysild skal der ja etter planen i hvertfall min er bare senket 60 ja... vurderer senkeskåler, eller fjærkapp... hehe... ja, er jo et stykke... menne, tror jeg også skal til gatebil rudskogen... men får se.. men gatebil kristiansand er jeg alltid på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Hehe...ja viktig at tråden min ikke forsvinner fra førstesiden.. Noe du tenkte på? Noe jeg har glemt? Nye bilder? Korrekt måling av bakkeklaringer? Har vært litt opptatt de siste ukene vært litt opptatt av denne bilen her istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 alt det du sa egentlig hehe... og om du kommer til stavanger? ikke lange turen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 fra bergen jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Jeg kjørte til Stavanger, fra Bamble. Det var ikke så langt det heller En liten stopp i Kristiansand, og så var jeg jaggu der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 fra bergen jo ikke hvis du tar båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Liten vårupdate.. Ikke mye nytt, men lenge siden jeg har tatt noen ordentlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 uuuh, vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 konge! dritfin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Denne bilen er utrolig fin! Når blir det photoshoot av 3stk E36'er da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Flott bil. E36 er fortsatt en deilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå