Gå til innhold

Min bil, E36 316 coupe'96 M-tech, Borte vekk...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ja du kan godt kjøpe den, M3 motor er bestilt uansett :D

å? det må no bli bra.. Har du noe tråd om din bil?

Har lyst å sette i f.eks 318is motor, da disse går rett oppi. med ledningsnett og sånt. men vanskelig å finne brukbar motor..

6sylindret blir litt verre, har ikke så store godkjenningsplaner. pluss at bilen er for ny for å slippe hk av gift...

Blir fort dyrt, hvis en skal sette inn en 6 sylindret motor å få det godkjent. Jeg hadde en tråd om bilen tidligere, men vet ikke hvor den ligger. Bilen er uansett meget forandret siden den gang. Har endret stilen fra "bling Bling" til "Nice and Clean" :D Uansett, legger sikkert ut en tråd etter motorbyttet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De AC og Alpina fotstøtte, girkule, håndbrekkgreie osv fra GS er jo ikke orginal varer, det er jo billigdeler fra ett lavkostland som er satt på logoer bare.

Handler ikke på gs. alle mine ///M deler som er bestilt fra f.eks schmiedmann eller koed har stått orginale bmw merker på..

Man kan se at f.eks M fotstøtten på forskjellige sider ser litt jalla ut. Derfor jeg kjøpte ac, den så iallefall mer ekte ut :lol:

Ang pærer så var jeg innom clas ohlson, men pærer til 75kr var ikke å finne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skodd for vinteren ja ser jeg :) Så ikke så verst ut :) Angående pærene så har jeg aldri kjøpt de selv, bare gikk ut ifra at prisen Dr_S oppga var riktig. De selger jo slike pærer på de fleste bilrekvisita butikker. Torshov har de sikkert de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Takk til deg og da;)

Man må prøve å holde bilene i god stand og rene og pene, bare synd det går så kort tid før alt er møkkete igjen..

Skjer ikke så mye her for tiden foruten bytting til borrete og slissete skiver..(om det har noe å si :wink: ), vurderer Mspeil, fikse fronten litt, og tone rutene litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Etter en helg med vasking, polering, interiørrens og diverse så ble det litt bilder. Må ha noe å se på når bilen er skitten igjen(imorgen tenker jeg)

Nytt de siste to ukene er bremser foran og shortshift fra z3 2,8. På tirsdag skal forresten bilen inn å få montert solfilm (35%) på alle siderutene. Så får vi se om ikke det blir litt annet gøy framover også..

IMG_2167.jpg

IMG_2171.jpg

IMG_2188.jpg

IMG_2173.jpg

IMG_2175.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...