bimmerdude Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 lakk pærene sølv selv.. mye billigere og like bra Ja for 75kr er jo så skummelt mye penger å punge ut med? Best resultat og minst arbeid får du ved å handle på Clas som Dr_S sier. Veldig pen bil Dere mener Clas Ohlson? De jeg finner på siden dems koster 198 kr?!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hehe, ja du kan godt kjøpe den, M3 motor er bestilt uansett å? det må no bli bra.. Har du noe tråd om din bil? Har lyst å sette i f.eks 318is motor, da disse går rett oppi. med ledningsnett og sånt. men vanskelig å finne brukbar motor.. 6sylindret blir litt verre, har ikke så store godkjenningsplaner. pluss at bilen er for ny for å slippe hk av gift... Blir fort dyrt, hvis en skal sette inn en 6 sylindret motor å få det godkjent. Jeg hadde en tråd om bilen tidligere, men vet ikke hvor den ligger. Bilen er uansett meget forandret siden den gang. Har endret stilen fra "bling Bling" til "Nice and Clean" Uansett, legger sikkert ut en tråd etter motorbyttet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 De AC og Alpina fotstøtte, girkule, håndbrekkgreie osv fra GS er jo ikke orginal varer, det er jo billigdeler fra ett lavkostland som er satt på logoer bare. Handler ikke på gs. alle mine ///M deler som er bestilt fra f.eks schmiedmann eller koed har stått orginale bmw merker på.. Man kan se at f.eks M fotstøtten på forskjellige sider ser litt jalla ut. Derfor jeg kjøpte ac, den så iallefall mer ekte ut Ang pærer så var jeg innom clas ohlson, men pærer til 75kr var ikke å finne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Veldig pen bil du har ja og det er ikke bare jeg som har BMW og boble nei, fornuftig du Jeg liker forresten felgene veldig god jeg, liker mye kant jeg da!! ... og jeg har også det Mira Craig albumet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Veldig pen bil du har ja og det er ikke bare jeg som har BMW og boble nei, fornuftig du Jeg liker forresten felgene veldig god jeg, liker mye kant jeg da!! ... og jeg har også det Mira Craig albumet hehe hehehe...! en som er helt lik meg jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 Tid for snø, regn og vinterhjul...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Skodd for vinteren ja ser jeg Så ikke så verst ut Angående pærene så har jeg aldri kjøpt de selv, bare gikk ut ifra at prisen Dr_S oppga var riktig. De selger jo slike pærer på de fleste bilrekvisita butikker. Torshov har de sikkert de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Jeg har selv vært på CO nå og sjekket. Prisene har visst gått kraftig opp, nå kostet de 198,- for en 2 pack. Det var ikke prisen jeg ga ifjor sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Går du på slotthaug ? Synes jeg har sett bilen din et par ganger der.. Pen bil ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 Går du på slotthaug ? Synes jeg har sett bilen din et par ganger der.. Pen bil ihvertfall Tja.... Går du der da? jeg går der i år. litt seint ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Seit ute ja ? Hva går du da ? Går der ja - bilfag.. Bare å komme innom med bimmeren så kan vi "fikse" den.. høhø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 Jeg går allmenn påbygg, men har gått lære og kjøretøy..! hehe....ja vindusviskerne mine fungerer ikke på trinn2 som de skal. Gjerne jeg bare skal sette den i den der for dagen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Takker for kommentar på bilen min Din ser også veldig pen og strøken ut, likte godt fargen og interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Takk til deg og da;) Man må prøve å holde bilene i god stand og rene og pene, bare synd det går så kort tid før alt er møkkete igjen.. Skjer ikke så mye her for tiden foruten bytting til borrete og slissete skiver..(om det har noe å si ), vurderer Mspeil, fikse fronten litt, og tone rutene litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2006 Etter en helg med vasking, polering, interiørrens og diverse så ble det litt bilder. Må ha noe å se på når bilen er skitten igjen(imorgen tenker jeg) Nytt de siste to ukene er bremser foran og shortshift fra z3 2,8. På tirsdag skal forresten bilen inn å få montert solfilm (35%) på alle siderutene. Så får vi se om ikke det blir litt annet gøy framover også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå