PK Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 http://www.flickr.com/photos/blp2/222906410/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Åh, nice! Man MÅ ikke ha M-tech for å ha en fin Coupé. Noen som vet hvor den nederste delen på frontfangeren kommer fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Åh, nice!Man MÅ ikke ha M-tech for å ha en fin Coupé. Noen som vet hvor den nederste delen på frontfangeren kommer fra? Tror det er ACS' første leppe til E46. Går en 316 skolebil med slik i stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Hmmm... Den kunne jeg tenkt meg. Får sjekke litt rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Hmmm...Den kunne jeg tenkt meg. Får sjekke litt rundt. www.bavaria.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Den der var nydelig! Er vel 330 fronten, eller surrer jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Skikklig nydelig E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Pen bil, det eneste jeg ville forandret, er chrome lista rundt vinduene, chrome og hvitt passer ikke sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 E46 coupe er så lekkert... får vann i munnen bare ved tanken, snart kommer riktignok E92, så får vurdere denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Pen bil, det eneste jeg ville forandret, er chrome lista rundt vinduene, chrome og hvitt passer ikke sammen. Jeg likte kombinasjonen av en hvit bil og kromlister... det gir et klassisk preg som etter min mening passer godt på en E46 Coupe. Jeg liker hvite biler, men det er ikke en farge jeg selv ville ha hatt... den er helt umulig med de møkkete veiene vi har i Skandinavia... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Hvitt er skikkelig pent om bilen er strøøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 ":24yez0xl]Den der var nydelig!Er vel 330 fronten, eller surrer jeg? Det er en 330, men fronten på en 330 er lik alle de andre Ci'ene bortsett fra titanfarge på innleggene i frontyktene og på rillene mellom tåkelysa. Den nederste delen på frontfangeren er noe annet. Muligens ACS som nevnt over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå