Ellingsen B. Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Ser ut som folk er litt skeptiske til USA biler. 199 for en 97 540 med lav km er ikke galt. Men det er en ulempe med hvit bil når det kommer til salg. 9/10 ønsker seg vel "farge" vil jeg tro.. Jeg solgte min 98 535 for rundt 270 i våres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Med mindre det ikke er byttet nøkler kan dette sjekkes hos BMW.. Forøvrig har E39 blitt en relativt billig bil og jeg angrer stadig på at jeg solgte min -97 520i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 Det kan jo hende at selger har et service hefte til bilen som viser noe i nærheten 118000 også for alt vi vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 å fylle ut et servicehefte er jo en relativt enkel måte å få en km stand til å se troverdig ut. sammen med å bytte pedalgummi o.l. Beste er vel hvis de har en logg hos bmw verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Man må ikke låse seg helt på kmstand/servicehefte. Mange biler som har ærlige 250tkm kan være i bedre stand enn en som har gått 100'. Ergo så kan det være vanskelig å vite hva bilen faktisk har gått.Personlig ser jeg litt bortifra kmstand på bilen og går heller nøye over bilen og prøver å sjekke opp litt historikk hvis jeg har noen mistanker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Man må ikke låse seg helt på kmstand/servicehefte. Mange biler som har ærlige 250tkm kan være i bedre stand enn en som har gått 100'. Ergo så kan det være vanskelig å vite hva bilen faktisk har gått.Personlig ser jeg litt bortifra kmstand på bilen og går heller nøye over bilen og prøver å sjekke opp litt historikk hvis jeg har noen mistanker. Jeg ser ikke direkte bort fra bilens kilometerstand, men jeg er helt enig i at en visuell gjennomgang av bilen + en prøvetur forteller mer enn et servicehefte noen gang kommer til å gjøre. Etter over 20 år med div. biler får man en slags flair for hva som er råttent og ikke råttent... det første inntrykket betyr mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå