Gå til innhold

Et lite varp (5 serie E39-520i)

antiloop
 Share

Anbefalte innlegg

Man må ikke låse seg helt på kmstand/servicehefte. Mange biler som har ærlige 250tkm kan være i bedre stand enn en som har gått 100'. Ergo så kan det være vanskelig å vite hva bilen faktisk har gått.Personlig ser jeg litt bortifra kmstand på bilen og går heller nøye over bilen og prøver å sjekke opp litt historikk hvis jeg har noen mistanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke låse seg helt på kmstand/servicehefte. Mange biler som har ærlige 250tkm kan være i bedre stand enn en som har gått 100'. Ergo så kan det være vanskelig å vite hva bilen faktisk har gått.Personlig ser jeg litt bortifra kmstand på bilen og går heller nøye over bilen og prøver å sjekke opp litt historikk hvis jeg har noen mistanker.

Jeg ser ikke direkte bort fra bilens kilometerstand, men jeg er helt enig i at en visuell gjennomgang av bilen + en prøvetur forteller mer enn et servicehefte noen gang kommer til å gjøre. Etter over 20 år med div. biler får man en slags flair for hva som er råttent og ikke råttent... det første inntrykket betyr mye... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...