///Magnus Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Ja, samme type som CSL. Er jo som du sier, samme "fargeinndeling" som de jeg har, er derfor jeg ikke har stresset så med å bytte. Ser jo relativt like ut på avstand iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Hmm, Hadde ikke fått med meg at bilen din var blitt månedens bil. Gratulerer! Utrolig fin fargekombinasjon på den. Prikken over i'en er shadowlinelistene. Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 For en tid tilbake ble bilen utstyrt med klare blinklys forran, og i helgen fikk jeg endelig på bimmers-skiltholder. Takk til Gunnar! Dårlige mobilbilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 De høyglanspolerte listene dine.. Er det lakkert i bilens farge?? Skal ikke ha deg sorte nyrer også da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Nice whip! Meget pent eksemplar det der og felgene gir virkelig en nice touch. Akkurat passe stylet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 De høyglanspolerte listene dine..Er det lakkert i bilens farge?? Skal ikke ha deg sorte nyrer også da?? Nei, de er sorte. Shadowline. Nja, nyrene ja... Har tenkt på det, og må da få dem like som de andre listene. Har inntrykk av at de fleste sorte nyrene man får kjøpt er matte. Har ikke undersøkt veldig nøye da. Vet du om noen? Sort, blank altså. Eller må man mekke selv? @AndySix: Takk! I lige måde i og for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Lakker grillen. Det har jeg gjort og er strålende fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Ja, håpet litt på at du skulle komme på banen her. Hvordan og med hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Det er en lakkerer (Aas og Nygård på Tveita) som har utført jobben. Han lakkerte grillen i bilens farge. For at det skal bli pent er det nok det beste å få en proff til å gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Stilige skiltholdere ///Magnus Har sånne jeg også Hvis du skal lakkere nyrene, skal du da lakkere alt sort eller bare rillene? Personlig, går jeg rundt og tenker på å lakkere chrome saken i bilens farge (titanium silber) og rillene i sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Alt sort. Ramma rundt og rillene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Det er en lakkerer (Aas og Nygård på Tveita) som har utført jobben. Han lakkerte grillen i bilens farge. For at det skal bli pent er det nok det beste å få en proff til å gjøre det... Jeg skal jo i tilfelle ha min svart. Lik listene rundt vinduene. Skal sjekke litt. Tror det kunne blitt litt kult... Dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Synes det gjør seg med blank grill, jeg. Veldig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Det er en lakkerer (Aas og Nygård på Tveita) som har utført jobben. Han lakkerte grillen i bilens farge. For at det skal bli pent er det nok det beste å få en proff til å gjøre det... Jeg skal jo i tilfelle ha min svart. Lik listene rundt vinduene. Skal sjekke litt. Tror det kunne blitt litt kult... Dyrt? Ja, gjør det. Det er slik jeg har gjort det. Rillene og ramma. Finn en farge som er nogen lunde lik shadowlinen. Om det blir dyrt vet jeg ikke. Har man kontakter skal man altids klare å få det rimelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2006 Forfatter Share Skrevet September 30, 2006 Lakkerte nyrer er rånete, og passer sjelden godt på en såpass elegant bil (ja, jeg har svarte nyrer selv ). Selv om du ikke har chrome-lister så går fargen igjen i felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå