Bimmerfanatic Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Jeg har tidligere hatt en Peugeot 205 1,9 GTI, en Peugeot 106 1,4 XR, en Peugeot 405 2,0 GTXB (stasjonsvogn), en Peugeot 406 2,1 TDSVB (stasjonsvogn) og en Peugeot 406 2,0 HDi XR + en Citroën C5 2,0 HDi Prestige... fine biler alle sammen... Av og til undrer jeg på hvor gammel bmwE9 er.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Det er ikke noe å undre på, han er 39år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Det er ikke noe å undre på, han er 39år... Det er korrekt og det gjør at jeg naturligvis har en del mer erfaring og innsikt enn de fleste her inne. Når det er nevnt blir jeg stadig imponert over hvor mye enkelte kan om ting & tang her inne. Da jeg var 20-25 år gammel hadde jeg ikke tid til å skrive med folk på internettet... ikke at internettet var spesielt godt utbygget tiden rundt 1985-90, men det skulle skje ting hele tiden... så jeg satt ikke foran TV´en eller leste en god bok for den sak skyld heller. Unge i dag er nok tidligere modne enn de var før... så på den måten er det ganske artig å dele erfaringer her inne. Interessen for bil og motor kjenner heldigvis ingen aldersbegrensning... kun hvordan man lever ut interessen... Jeg var forøvrig på internettet for første gang tidlig i 1993 via det som den gangen het Oslonett. Hastigheten var ustabile 64K... der man nesten konsekvent ble logget av 3-4 ganger i timen mot ens vilje pga timeout. Det store på denne tiden var såkalt Bulletin Board System (BBS) programvare... der man med et modem, DOS og VGA grafikk kommuniserte med andre og utvekslet data. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Men de har ikke den tyske solide feelingen som jeg liker. Hvis jeg var ute etter komfort ville jeg heller kjøpt Mercedes. Selv en gammel W124 er mer komfortabel enn det meste annet som selges idag. Jeg har en W124 til salgs hvis du er interressert. 1992 modell 200E sedan, automat, 240.000 km. El. takluke, Zebrano lister, midtarmlene, 4 x nakkestøtter, 4 x alu, Bosal hengerfeste, Bornitt metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Jeg var forøvrig på internettet for første gang tidlig i 1993 via det som den gangen het Oslonett. Hastigheten var ustabile 64K... der man nesten konsekvent ble logget av 3-4 ganger i timen mot ens vilje pga timeout. Det store på denne tiden var såkalt Bulletin Board System (BBS) programvare... der man med et modem, DOS og VGA grafikk kommuniserte med andre og utvekslet data. Ja BBS har jeg også drevet mye på. Men da med et 2400 modem (2,4K). Raske saker. Dette var på Amiga'n og vi ringte opp på hver enkelt bbs. Var ikke snakk om noe digert nett da nei. Dette var vel på begynnelsen av 90-tallet jeg lekte meg som verst på BBS'r. Ting har vel forandret seg litt på årene som har gått. Du er jo tross alt ikke "mer" enn 11år eldre enn meg, så har da vært borti litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå