Lilla Coupe Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Dette er ikke noe nytt. Skjer gang på gang. Men synes de som styrer dette forumet burde gi en form for straff, når noen kommer med kommentarer som vil redusere mulighetene for salg. Utestengelse for 1 uke eller 1 mnd. er kanskje en mulighet. Ved gjenntakelser total utestengning. Håper noen er enig med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Helt enig uten at jeg er noen engel selv,men ja-jeg syns det er altfor mye useriøse innlegg og komentarer i salgsdelen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 enig ..de for heller ta det på pm om de absulutt må!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Er både enig og uenig... Hvis noen kommer med faktaopplysninger som er relevant til "produktet" som selges, f.eks hvis noen selger en bil og selger "glemmer" å nevne at bilen har vært kollisjonsskadet og noen andre vet og skriver dette så synes jeg at personen skal ha klapp på skulderen istedet for baken. Men er det useriøse/uriktige fakta, kun for å ødelegge salget, er jeg enig med deg at disse kan bli utestengt for en viss periode.!!! Men som jeg sier, tillegges-opplysninger som er relevante kan være gull verdt for kjøper og det synes jeg folk skal fortsette med, selv om dette kan miske salgspotensialet for selger... Det er iallefall min mening......!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Helt enig med deep dish..Hvis noen har troverdige opplysninger om en bil til salgs som ikke er tatt med i beskrivelsen (f.eks juks med km-stand, tidligere skader osv) så er jo dette bare bra å få frem i lyset. Selv om det ødelegger et evt. salg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Slenger meg på Deep Fish og Sn|per. Relevante opplysninger bør komme frem, selv om det kan hindre salg. Men la oss si at en tulling skal selge den monsterstyla 316 sin. Da blir det for dumt med 20 poster fra orginalpolizei som skal vitse om hvor stygg bilen er. Da kan de heller lage en egen post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Det er vel mest innlegg som disse som er irriterende.. "ALFOR DYRT!!" "Stygge lykter" "Få av vinga" "Åhh jeg skulle hatt penger" "Fæle felger men ellers ok til den prisen" "Jeg byr 200 kr "(prisant 25.000) Det er slike ting som er unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Vi har helt klare regler når det gjelder salgsforumet (og forumet forøvrig), men problemet er... som flere har konstatert... at enkelt ikke føler seg forpliktet til å alltid følge reglene. Admin og moderatorene rydder opp i forumet og skriver advarsler hele tiden, men problemet ser ikke ut til å bli mindre. Vi har selvfølgelig merket oss noen gjengangere... folk som stadig ikke klarer å følge reglene, men for min del er terskelen for å sanksjonere direkte mot vedkommende temmelig høy. Jeg sletter innlegg og skriver advarsler, men ytterligere tiltak drøfter jeg først med Gunnar og de andre moderatorene. Et annet poeng er at en grundig oppfølging av bestemte brukere av forumet krever mye tid og ressurser... noe vi ikke har for mye av i all den tid administrasjon av forumet er frivillig arbeide i fritiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Det er vel mest innlegg som disse som er irriterende.."ALFOR DYRT!!" "Stygge lykter" "Få av vinga" "Åhh jeg skulle hatt penger" "Fæle felger men ellers ok til den prisen" "Jeg byr 200 kr "(prisant 25.000) Det er slike ting som er unødvendig. når du vet at de innleggene kommer så skjønner jeg ikke hvorfor du lar deg irritere. gi beng i å legge ut ting for salg her da. bruk FINN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Jeg vil nu si at: "Åhh jeg skulle hatt penger" ikke er noe direkte negativt å "kaste ut" i en salgsannonse. Altså, misforstå meg rett, det hører jo ikke hjemme hvis man ikke skal kjøpe den, men allikevel så sier det jo at det er folk som syntes den er bra og hadde kjøpt den om de hadde hatt penger. Dette sender jo et signal til -andre- om at det faktisk er noe som man kan kjøpe og som andre samtykker om at er kjøpbart. Så akkurat den setningen der, syntes jeg er relativt uskyldig (men kanskje ikke hvis det kommer haugevis med dem. må se på med måte). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 ...så synes jeg at personen skal ha klapp på skulderen istedet for baken. Det trenger da ikke være negativt med en klaps på baken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 når du vet at de innleggene kommer så skjønner jeg ikke hvorfor du lar deg irritere. gi beng i å legge ut ting for salg her da. bruk FINN Eh javel... Hvorfor er det så ufattelig vanskelig for enkelte å bare la være poste unødvendig skit? Skal man ikke kjøpe bil eller deler så trenger man faktisk ikke sjekke de forumene engang. Har man skrivekløe, så igjen -> irc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 kjipt hvis folk er negative til tingen du skal selge og kommer med ødeleggende kommentarer,men har mest inntrykk av at det kommer positive tilbakemeldinger selv om de ikke skal kjøpe. går ann for selger å skrive at man kun ønsker svar spm fra de som er intressert. man kan jo også skrive mest mulig info om objektet og ca pris så slipper man at folk begynner å spørre om allt mulig og by en og en krone. synes bare ikke dette var verdt sprutmensen liksom.. er mange med skrivekløe her (inkludert meg selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Det hjelper svært lite at selger skriver at de ikke ønsker kommentarer. Har sett opptil flere annonser med det og folk kommenterer likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 kan ikke få moderator til å stenge tråden umiddelbart etter at man har postet den da? så får folk pm`e isteden. ser ingen annen mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå