Gå til innhold

Noen ødelegger salgstråder.

Lilla Coupe
 Share

Anbefalte innlegg

når du vet at de innleggene kommer så skjønner jeg ikke hvorfor du lar deg irritere. gi beng i å legge ut ting for salg her da. bruk FINN

Eh javel... Hvorfor er det så ufattelig vanskelig for enkelte å bare la være poste unødvendig skit? Skal man ikke kjøpe bil eller deler så trenger man faktisk ikke sjekke de forumene engang. Har man skrivekløe, så igjen -> irc!

ja ja. trodde ikke dette var så stort problem jeg,men... har sett igjennom endel salgsposter og det er jo mye rart...

synes forøvrig at det er fint uten moderatorer fra helvete som sletter og stenger i hytt og pine.synd hvis det skal bli sånn. er på et annet ikke-bilrelatert forum hvor moderator konsekvent stenger tråder han selv ikke er intressert i etter 10 innlegg og kaller det ferdigdiskutert............jævlig kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Syns folk som ikke skal kjøpe noe ikke trenger å skrive noe i salgsannonser!

Er enig med'n Amund' ja :wink:

Jeg er også enig med Gunnar at det av og til er nødvendig for kjøpere å kontakte selger og jeg ser det som en absolutt fordel at det gjøre i åpent forum siden det ofte er nødvendig tilleggsinformasjon som etterspørres.

Disse tilleggsopplysningene som selger utelater eller glemmer er også medvirkende til å danne et sammenligningsgrunnlag både for kjøpere og generellt interresserte.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å hyre inn et par moderatorer som har ansvar for hele kjøp og salg forumet? Hvis det er en mangelutfyllt annonse blir annonsen slettet og blir det kommentert noe som ikke har med annonsen å gjøre blir det innlegget slettet..? Vedkommende bør selvsagt få en PM om årsak.. eller? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som salgsdelen fungerer nå er helt greit,hvis jeg har glemt å komme med noen opplysninger om ting etc.

Folk spør så om dette så en slipper 30 PM om samme ting som flere andre er inne på her.

Men-eneste måten må vel kanskje bli å slå hardt ned på de gjengangerne som stadig vekk slenger inn innlegg som ødelegger salget eller innlegg som i grunn ikke har noe med salget å gjøre.

Uansett hva en sier så er det en evt kjøper som "bestemmer" prisen,så om en bil/del er overpriset så er det bare verre å få solgt det,men det blir enda verre når det kommer 10 innlegg om at det var for dyrt og det var ikke fint og du kan kjøpe tilsvarende her og der mye billigere.

På QXL har de en ordning der selger får evt spm på mail og man skal da svare-men man velger da også om dette spørsmålet/svaret skal vises i selve annonsen.

Men jeg er realistisk og skjønner at det blir mye krøll for moderatorene her og ikke minst mye jobb på Gunnar om dette kan bli en løsning.

Denne tråden om Peoplez røde 520i har jeg ikke sett før og det var faktisk hårreisende og respektløst av flere brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å lage salgstrådene slik at de bare kan leses, og ikke svare på, og så kan videre kontakt foregå via PM, Telefon mail osv. Blir på en måte litt som finn.no.

jeg finner selvsagt forståelse for at det ikke bare er å gå hen og lage et slikt system, men det kan jo kanskje være en god ide ?

Så kan man samtidig beholde det gammle systemet ved siden av, og så kan de som ønsker respons få både positiv og negativ på gjennom den gammle metoden.

Dette er jo en bra ide! Men burde være et valg. En boks med kan svares og en ikke svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På QXL har de en ordning der selger får evt spm på mail og man skal da svare-men man velger da også om dette spørsmålet/svaret skal vises i selve annonsen.

Er ikke den muligheten fjernet derfra nå? Alle spørsmål som sendes inn kommer opp i annonsen umiddelbart - før de er besvart.. De har nok funnet ut at det er for lett for selger å droppe "vanskelige" spørsmål..

oddis, Problemet i forhold til å stenge er jo nettopp det at selger er for dårlig til å legge inn nok opplysninger - det er jo derfor det er nødvendig med svar her inne. Synes det med mal er et godt forslag, men om folk fyller ut skikkelig trenger man jo da i utgangspunktet ikke svarmulighet heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke denne tråden legges som prioritert? Se det fortsatt er mange som ikke har fått med se dette enda!! Evt en kopi av tråden i Kjøp/salg forumet?

Det tror jeg dessverre ikke hjelper... stort mer klart og poengtert enn Gunnar´s allerede prioriterte tråd kan det ikke bli... folk skriver tåpelige innlegg allikevel. I tillegg har vi denne prioriterte tråden i salgsforumet... en generell veiledning til hvordan man skriver en fornuftig annonse.... hva mer kan vi gjøre ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...