Gå til innhold

Subframe disaster på tidlige motorsterke E46 modeller

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
I USA er det visst på gang noe søksmålsgreier mot BMW på subframe-problemet: http://www.wcclaw.com/CM/ClassActions/BMW-Subframe.asp

Dette er en rimelig kompromisløs påstand, men mye kan dessverre tyde på at den er korrekt.

The investigation revolves around claims that the BMW 3 Series vehicles manufactured during this time period (1998-2005) may contain a manufacturing and/or design defect that severely compromises the safety, durability, and performance of the vehicle.

Plaintiffs are informed and believe that Defendants first learned of this problem in the E36 vehicles, and tried to correct the problem in the E46 by placing a cross member on the front two mounting points of the subframe.

Skrevet

Jeg syns det er helt greit at noen "sier fra".

BMW NA virker å være småtette. De er sterkt mislikt blant veldig mange BMW-eiere i USA. Spesielt på Bimmerboard sin E38-del er det stor motstand mot de. Forhandlerne de har valgt seg får krass kritikk, og folk har visst opplevd å nærmest måtte krangle til seg individualfarger fordi forhandleren ikke ønsker å selge det (det kan være et lite problem en gang hos en forhandler, men kan virke stort på nett). Det siste krumspringet de har kommet med var at de sendte brev til eieren av E38.org med beskjed om at han måtte fjerne alt copyrightet materiale, DIYs etc. Spesielt mener de på boardet at når de kjører bilen som hadde flest feil fra '99-01 i USA (E38), så må de pokker meg i det minste få lov til å skru på de selv.

Skrevet
og folk har visst opplevd å nærmest måtte krangle til seg individualfarger fordi forhandleren ikke ønsker å selge det

Jeg har hørt at BMW ikke tilbyr noe fra individual-programmet i USA, på grunn av at man når som helst før bilen er levert kan kansellere en bestilling, og man da vil slippe å sitte igjen med en bil med ukurrante farger. Hvorvidt dette stemmer vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...