Ron Jeremy Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 på den annen side så syns jeg ikke sharif har vært så altfor mye i media. vollvik har jo også florert endel pga hans forrige koenigsegg, og i mine øyne er det mange andre som er mye mer synlige. men disse snakker man ikke om fordi man har vendt seg til dem. sharif er jo nykommer så la han holde på Missunelig på en dekkselger?!? Sammenlikner du sharif og vollvik??!? hva vet du om vi ikke har penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 synes han er tøff som i heletatt utfordre solberg, selv om tommy er en nykommer trur jeg solberg vil ha litt problemer meg nybila til tommy. han har jo litt tid å trene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 synes han er tøff som i heletatt utfordre solberg, selv om tommy er en nykommer trur jeg solberg vil ha litt problemer meg nybila til tommy. han har jo litt tid å trene på Og den tida bør han bruke godt,lite med sandfeller langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 synes han er tøff som i heletatt utfordre solberg, selv om tommy er en nykommer trur jeg solberg vil ha litt problemer meg nybila til tommy. han har jo litt tid å trene på Og den tida bør han bruke godt,lite med sandfeller langs veien hehehe ja helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 på den annen side så syns jeg ikke sharif har vært så altfor mye i media. vollvik har jo også florert endel pga hans forrige koenigsegg, og i mine øyne er det mange andre som er mye mer synlige. men disse snakker man ikke om fordi man har vendt seg til dem. sharif er jo nykommer så la han holde på Missunelig på en dekkselger?!? Sammenlikner du sharif og vollvik??!? hva vet du om vi ikke har penger? Ja jeg syns noe av dette virker som misunnelighet. Så fort noen nykommere flasher rikdom så skal alltid noen klage og kommentere. Dette mener jeg generelt. Hvis det i ditt tilfelle ikke dreier seg om misunnelse så beklager, min feil Jeg sammenligner ikke Sharif og Vollvik direkte som person, men prøver heller å få frem at det er mange andre som florerer i media pga at de viser frem rikdom etc. siden vollvik også har vært endel i media pga en koenigsegg så var det naturlig for meg å bruke han som eksempel! Hvis du er uenig i dette så får du bare leve med det! Som jeg sa til bmwE9, nei jeg kan ikke vite om dere har penger eller ikke! Det skal jeg heller ikke legge meg opp i! Men jeg er av den oppfatning at enten er man en slik person som liker å vise seg frem, skryte litt og kanskje inngå et "risky" veddemål eller to, uavhengig av størrelsen på lommeboka, eller så er man det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Jeg syns det er flott jeg, at en pakistaner som har skutt gullfuglen her i Norge, slik som Sharif, kommer frem i media! I motsetning til andre nyhets-headlines, der pakistanere er innvolvert! Og vær så snill og ikke start en ny debatt om rasisme og fremmedfientlighet pga min siste kommentar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Dette handler ikke om hvem som kjører raskest eller noe sånt.... Det handler om PR (gratis reklame). Sheriffen står på nå for å fronte seg selv/bilen og firmaet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 tja, morosom fyr han egentlig. Men virker litt som om myntenheten hans er dollar innimellom. men på en annenside, hadde han ikke gitt bort 100k dollar til en amerikaner for et par uker, og henning ikke hadde nevnt dette med at han deler ut 100tusen dollar i hytt og gevær (noe det virker som han gjør, men jeg personlig tror han har en plan bak alt. på lang sikt vil pengebruken gi han avanse) er jeg ganske sikker på at han hadde sagt et annet beløp i Norske riksdaler. Uansett et fint veddemål, men som nevnt av Gunnar så vil Tommy vinne over Henning om de skal kjøre sine egne biler på den nevnte strekning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Sharif er jo Norges Råaste pakkis da! Sinsykt kult veddemål.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 det som er kult med vollvik er at han skal ha skilter på sin ccx ikke røde klister.......... 7,5 mill med hvite skilter ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Som jeg sa til bmwE9, nei jeg kan ikke vite om dere har penger eller ikke! Det skal jeg heller ikke legge meg opp i! Men jeg er av den oppfatning at enten er man en slik person som liker å vise seg frem, skryte litt og kanskje inngå et "risky" veddemål eller to, uavhengig av størrelsen på lommeboka, eller så er man det ikke! Det er i orden å flashe rikdom, men man kan ikke forvente at alle finner det like sympatisk. Folk som har hatt penger hele livet føler som regel ikke et stort behov for å vise Gud og hvermann at man har penger... det er liksom ikke påtrengende nødvendig. I mine øyne oppviser Tommy en klassisk nyrik oppførsel.... han bruker mye av sin tid på å få oppmerksomhet og kun fremtiden vil vise om han sosialt overlever eksponeringen. Jeg ville ikke ha brukt mine penger på en bil som Königsegg (les: det finnes andre og mer fornuftige supersportbiler... som f.eks. Porsche 911 Turbo), men så føler jeg heller ikke et påtrengende behov for mer oppmerksomhet enn jeg har i dag. Kanskje var jeg bare litt heldig med valg av foreldre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Hmmm... Han minner meg på mange måter om Aylar. Plutselig kjent uten reell grunn. Om målet er å få meg, og andre, til å handle dekk/felg hos han, slår det helt feil ut for meg iallefall. Han selger tydeligvis ikke ting billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Aylar er da i det minste kjent for noe hun har gjort, Pia Haraldsen er bare kjent fordi hun som fjern slektning dukket opp pent kledd i et eller annet kongelig kalas, og plutselig var hun redaktør i noe moteblad-greier og på TV overalt i en alder av 23-24 eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Kanskje dette på rudskogen var et stunt slik at folk tror han er dårligere til å kjøre enn han virkelig er. Med et veddemål som virker for godt til å være sant vil han kanskje vise at han er bedre enn som så, noe som muligens kan resultere i solberg tap? Bare en tanke, for jeg veit at Sharif er en sleip pakistaner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Aylar er da i det minste kjent for noe hun har gjort, Pia Haraldsen er bare kjent fordi hun som fjern slektning dukket opp pent kledd i et eller annet kongelig kalas, og plutselig var hun redaktør i noe moteblad-greier og på TV overalt i en alder av 23-24 eller noe sånt. Hehehe... Dronning Sonja er i det minste Pia´s tremening... det er veldig mye mer enn man kan si om Aylar. På den annen side har Aylar... hmmm... jobbet (!) for sin berømmelse og Tommy er tilsvarende uten tvil en dyktig kremmer og har sikkert jobbet for sine penger også. Det skal de ha honnør for, men det skader heller ikke å nyte gevinsten med en diskret og sober fremferd.... på den måten blir det helt sikkert mer bilkjøring og mindre babbel for Tommy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå