skillbill Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Såvidt jeg vet, en Koenigsegg koster 7 mill+ kun for bilen! så da kan man jo selv regne på sluttsum inkl avgifter, forsikring etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 de får heller reise ned til ringen og ta det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Uten avgifter koster CCX 458.000 Euro, eller drøyt 3,7 millioner kroner. Det er langt imellom 3,7 og 7,5... (Kilde; http://forbruker.no/bil/nyheter/article1231797.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Uten avgifter koster CCX 458.000 Euro, eller drøyt 3,7 millioner kroner. Det er langt imellom 3,7 og 7,5... (Kilde; http://forbruker.no/bil/nyheter/article1231797.ece Nettopp! Den norske presse kan man få til å tro hva som helst. Sharif er smart. Vollvik har vel da teknisk sett norges dyreste bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 er dere 100% sikre på at bilen kjøres med prøveskilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 3.7??? har alltid hørt 7 mill+ jeg! *flau* og dette er tall jeg har hørt/lest/fått fra media...men men..my bad oddis: hvilken bil tenkte du på da, som Vollvik har som er norges dyreste? visste ikke han hadde no spes dyr bil nå jeg, etter han solgte den forrige koenigseggen? trodde stordalen var den som hadde norges dyreste, SLR McLaren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 prøveskiltene kan man vel se på diverse bilder/videoer, bla fra avkjøringa på rud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 skillbill, Vollvik har også kjøpt seg en CCX, som skal ha hvite skilter i likhet med den gule han hadde. Vet Sharif skulle få sin før Vollvik, men han har nok også snart fått sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 skillbill, Vollvik har også kjøpt seg en CCX, som skal ha hvite skilter i likhet med den gule han hadde. Vet Sharif skulle få sin før Vollvik, men han har nok også snart fått sin. jeg veit dette Gunnar, men siden han ikke har fått den enda så regner jeg ikke med han, så derfor lurte jeg på om han kanskje hadde en annen her og nå, som var dyr men as we speak, så er vel SLR'en til Stordalen norges dyreste, som fysisk er her i norge og på hvite skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Tror han sharif kjem t å slite der asså, jaja solberg da bli det jul i år å og 100000 dollar rikere Og pga. reklamen Mr. T. Sharif X antall 100000 dollar rikere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Henning knuse han med mindre det er rett fram... Er ein del "blære" både her inne og ellers i Norge som liker å vise pengene sine... Min meining om dette er at dei trur penger kjøper respekt, damer og venner... Kanskje dei kompensere med pengane fordi dei mangla noko anna???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Vel, som en annen skriver: "Gutter med stor kuk trenger ikke turbo". Men så vidt jeg forstår gjelder veddemålet at de skal kjøre i like biler (Caddy etc.). Og ettersom det er ganske rett vei fra Norges største dekkbutikk til Gardermoen, så vet jeg ikke helt ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Henning knuse han med mindre det er rett fram... Er ein del "blære" både her inne og ellers i Norge som liker å vise pengene sine... Min meining om dette er at dei trur penger kjøper respekt, damer og venner... Kanskje dei kompensere med pengane fordi dei mangla noko anna???? Det jeg sliter med, er at sharif betegnes som rik, det nevnes skutt gullfuglen osv osv, jeg mener han står med 8 mill i formue?!? Og med 15 ansatte... Det er som en middels stor kebab sjappe liksom... Hva er det som er så j***** stort med det?!?!? Jeg har hørt altfor mye negativt om butikken hans til å handle der tidligre, og etter "media stuntene" i det siste, får jeg ennå mindre lyst til å handle der! Virker som om han prøver å kopiere Vollvik, men han "mangler" da 992 millioner spenn... Skjønner vi her eller... sammenlikne Vollvik og sharif er som å sammenlikne Erna Solberg med en eller annen super babe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Jeg oppfattet det som om bmwE9 snakket om verdier og holdninger fra foreldrenes side, ikke om penger. Er forøvrig helt enig med ham. Det er korrekt, men for noen mennesker er oppmerksomhet alt som betyr noe og da spiller det liten rolle om målet helliger middelet. Penger er viktig, men det er heldigvis opp til den enkelte hvor viktig penger skal være... og ikke minst hvordan man ønsker å prioritere. Jeg har ikke sansen for Tommy´s økonomiske utskeielser og store ord i media (Tommy som person kjenner jeg ikke), men på den annen side følger han bare sporet til andre nyrike som Røkke og Vollevik m.fl. Røkke har jo med tiden blitt en dannet mann... så da er det vel kanskje håp for Tommy også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
führbötern Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 skillbill, Vollvik har også kjøpt seg en CCX, som skal ha hvite skilter i likhet med den gule han hadde. Vet Sharif skulle få sin før Vollvik, men han har nok også snart fått sin. jeg veit dette Gunnar, men siden han ikke har fått den enda så regner jeg ikke med han, så derfor lurte jeg på om han kanskje hadde en annen her og nå, som var dyr men as we speak, så er vel SLR'en til Stordalen norges dyreste, som fysisk er her i norge og på hvite skilter? ...ehh, tror du er nødt til å begynne å lese igjennom det du skriver...for så vidt jeg husker så går det gule "egget" fremdeles på veien med Hvite skilter...og da er jo den strengt tatt den dyreste bilen her på berget....SLR'n koster jo "bare" 5,5 eller no på hvite skilter! Men hvis dette skal bli en diskusjon om dyre biler vil jeg bare legge til at det finnes en bil som heter: Modell:Zonda C 12 S 484.500 Euro (exkl Mva) 605.625 Euro (inkl 25% Mva) ...å da blir jo "egget" nesten litt billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå