Gunnar Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Men hvis dette skal bli en diskusjon om dyre biler vil jeg bare legge til at det finnes en bil som heter:Modell:Zonda C 12 S 484.500 Euro (exkl Mva) 605.625 Euro (inkl 25% Mva) ...å da blir jo "egget" nesten litt billig En CCX koster 458.000 Euro uten avgifter, så det skiller bare knappe 200.000 norske kroner på Zondaen og egget. En dyr bil er f.eks. McLaren F1 fra '94-98 (med BMW V12). De kosta rundt $1.250.000, og går nå for enda høyere priser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 100k dollar å tape for Sharif. hehe.. Skjønner dere ikke at dette PR-stuntet er "rimelig" for Sharif. Han får hele Norge til å vite hva Shariffs dekksenter er for noe. En avisannose i f.eks VG, kan fort koste det samme, men da har man bare nådd ut til kanskje halve befolkningen, og reklameverdien er nok ikke den samme. Han er nyrik, barnslig, og kul. Jeg syns det er genialt gjort. Bare husk hvordan Bennetton markedsfører seg. Det gjelder å komme gratis i avisen som nyheter, framfor å betale styggdyrt for dårlige annonser. Hvis man sjokkerer, gjør noe kontroversielt, eller på annen måte havner i rampelyset, er reklameverdien enorm. Så ære være han for det,... Köenigsegg er vel nå blitt en kebabvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Om Tommy velger sitt egg og Henning sin rallybil, noe han helt sikkert ikke får lov til av sin arb.giver, er jeg ikke sikker på om Tommy klarer å slå Henning, selv på valgte rute. Med riktig giroppsett, godt senket og med lite vinger, vil nok Henning klare godt opp mot 300 i sin bil...(380hk/500Nm i 1200 kg) og om Tommy i sitt egg har en bil som går raskere, koker det ned til nerver - tør han kjøre raskere enn Henning? Henning har høy fart i blodet - Tommy har gummi i garasjen. Men han er en morsom skrue da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Om Tommy velger sitt egg og Henning sin rallybil, noe han helt sikkert ikke får lov til av sin arb.giver, er jeg ikke sikker på om Tommy klarer å slå Henning, selv på valgte rute.Med riktig giroppsett, godt senket og med lite vinger, vil nok Henning klare godt opp mot 300 i sin bil...(380hk/500Nm i 1200 kg) og om Tommy i sitt egg har en bil som går raskere, koker det ned til nerver - tør han kjøre raskere enn Henning? Henning har høy fart i blodet - Tommy har gummi i garasjen. Men han er en morsom skrue da. syntes han snakka om 350hk\850nm no kan det vel godt hende solberg har noen bekjentskaper som låner ut bila si å da om sponsorer\arb giver skulle slå seg vrang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Henning knuse han med mindre det er rett fram... Er ein del "blære" både her inne og ellers i Norge som liker å vise pengene sine... Min meining om dette er at dei trur penger kjøper respekt, damer og venner... Kanskje dei kompensere med pengane fordi dei mangla noko anna???? Det jeg sliter med, er at sharif betegnes som rik, det nevnes skutt gullfuglen osv osv, jeg mener han står med 8 mill i formue?!? Og med 15 ansatte... Det er som en middels stor kebab sjappe liksom... Hva er det som er så j***** stort med det?!?!? Jeg har hørt altfor mye negativt om butikken hans til å handle der tidligre, og etter "media stuntene" i det siste, får jeg ennå mindre lyst til å handle der! Virker som om han prøver å kopiere Vollvik, men han "mangler" da 992 millioner spenn... Skjønner vi her eller... sammenlikne Vollvik og sharif er som å sammenlikne Erna Solberg med en eller annen super babe!!! Erna Solberg er jo fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
führbötern Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Men hvis dette skal bli en diskusjon om dyre biler vil jeg bare legge til at det finnes en bil som heter:Modell:Zonda C 12 S 484.500 Euro (exkl Mva) 605.625 Euro (inkl 25% Mva) ...å da blir jo "egget" nesten litt billig En CCX koster 458.000 Euro uten avgifter, så det skiller bare knappe 200.000 norske kroner på Zondaen og egget. En dyr bil er f.eks. McLaren F1 fra '94-98 (med BMW V12). De kosta rundt $1.250.000, og går nå for enda høyere priser.. McLaren F1 GTR Longtail til salgs for 980.000 euro = med norske avg.: 10 767 066 Nkr OK....så jeg dreit litt på draget der, men det som er veeeeldig interresant er at det er en finansjævel her på berget som har bestilt seg en Bugatti 16/4 Veyron...å da håper jeg det blir jævli stilt fra de som syns at 7,5 mill for en bil er svært, for søte Bugatti'n koster jo BARE: 16 287 281 Nkr Sorry...back to topic...når det gjelder Sjarif vs Solberg...så vil jeg jo bare fleipe litt rundt det at folk fra østen har en tendens å være litt Kamikaze når det gjelder ting de brenner for...så hvis det skal avgjøres på et tilnærmet rettstrekke...så holder jeg en knapp på Hainn Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Jeg oppfattet det som om bmwE9 snakket om verdier og holdninger fra foreldrenes side, ikke om penger. Er forøvrig helt enig med ham.Med over 4500 registrerte brukere og 100.000 besøkende i måneden på sidene her har vi mangfoldige personer med millioner på konti, og mangfoldige brukere med foreldre med millioner på konti, men alle har heldigvis ikke like stort eksponeringsbehov. Kun Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Dagbladet har i dag en ganske artig fremstilling av de ulike stadiene man som velhavende tilhører eller relateres til iht. en eller annen moteskaper (Alexander McQueen). Umiddelbart virker fremstillingen ikke så helt på jordet og man kan jo gjøre seg noen tanker om Tommy i relasjon til f.eks Mille Marie Treschow eller Christian Ringnes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 skillbill, Vollvik har også kjøpt seg en CCX, som skal ha hvite skilter i likhet med den gule han hadde. Vet Sharif skulle få sin før Vollvik, men han har nok også snart fått sin. jeg veit dette Gunnar, men siden han ikke har fått den enda så regner jeg ikke med han, så derfor lurte jeg på om han kanskje hadde en annen her og nå, som var dyr men as we speak, så er vel SLR'en til Stordalen norges dyreste, som fysisk er her i norge og på hvite skilter? ...ehh, tror du er nødt til å begynne å lese igjennom det du skriver...for så vidt jeg husker så går det gule "egget" fremdeles på veien med Hvite skilter...og da er jo den strengt tatt den dyreste bilen her på berget....SLR'n koster jo "bare" 5,5 eller no på hvite skilter! Men hvis dette skal bli en diskusjon om dyre biler vil jeg bare legge til at det finnes en bil som heter: Modell:Zonda C 12 S 484.500 Euro (exkl Mva) 605.625 Euro (inkl 25% Mva) ...å da blir jo "egget" nesten litt billig haha! du kan begynne å lese bedre selv:P det diskusjonen i hovedsak dreide seg om, var om Vollvik er eier av norges dyreste bil! Det gule Egget har han gitt bort, så han er derfor ikke som eier å regne! Han har heller ikke fått sin nye CCX enda, og derfor lurte jeg på om det var en annen superdyr bil i hans eie forøyeblikket, samtidig som jeg trodde at SLR var dyrere enn Koenigsegg og derfor lurte på om Stordalens SLR var den dyreste her til lands akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Henning knuse han med mindre det er rett fram... Er ein del "blære" både her inne og ellers i Norge som liker å vise pengene sine... Min meining om dette er at dei trur penger kjøper respekt, damer og venner... Kanskje dei kompensere med pengane fordi dei mangla noko anna???? Det jeg sliter med, er at sharif betegnes som rik, det nevnes skutt gullfuglen osv osv, jeg mener han står med 8 mill i formue?!? Og med 15 ansatte... Det er som en middels stor kebab sjappe liksom... Hva er det som er så j***** stort med det?!?!? Jeg har hørt altfor mye negativt om butikken hans til å handle der tidligre, og etter "media stuntene" i det siste, får jeg ennå mindre lyst til å handle der! Virker som om han prøver å kopiere Vollvik, men han "mangler" da 992 millioner spenn... Skjønner vi her eller... sammenlikne Vollvik og sharif er som å sammenlikne Erna Solberg med en eller annen super babe!!! Faen som du henger deg opp i at jeg sammenliknet Sjiraff og Vollvik, da Igjen så presiserer jeg at min sammenlikning kun var pga at begge eier og har eid en Koenigsegg og at begge har florert en god del i media, både pga bil-eie og andre ting! Btw, Erna er jo hot hun da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 OM han fortsetter å bruke penger i det tempoet han har gjort i det siste kommer han til å gå tom for penger, hvis ikke mistenker jeg han for å handle med andre ting enn dekk på si... Han eier verken Aker Kværner eller Rimi, men en dekksjappe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Vet ikke om dere har fått med dere dette... men hvor pinlig kan det bli liksom?!? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131879 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 Det er helt klart pinlig! Men det jeg ikke forstår er hvordan Bård Eker kan bestemme at han skal selge bilen han har kjøpt for 7,5mill. Spørs om det er en klausul av noe slag i avtalen da..!?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Er det ikke et begrep i de siste år som går under betegnelsen: -Priceless! Denne falitterkleringen må være nettop det, med negativt fortegn for mr. Tommy. He-he. Kanskje jeg har den, kanskje ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Hmmm.......slår det helt feil ut for meg iallefall. Han selger tydeligvis ikke ting billig. Vis ikke han selger så billigt at "alle" kjøper der da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå