Gå til innhold

Mitt e34 520ia prosjekt

ingard
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Ingard! Bor du i Trondheim enda? Lenge siden du har vært på treffene nå. Vært arti å sett bilen din igjen.

Jeg kommer tilbake neste skoleår. :)

Hafsmo: Tror det ville vært mer interessant å se din bil ;)

Du har jo både facelift speil og grill du! Gamle speil er slik jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen kjappe (tragiske) bilder av mine nye mods, som inkluderer:

- Vogtland 40mm bakfjærer (kan jo overhodet ikke ha satt seg enda? 2 dgr siden montering. Er jo ikke forskjell fra supersport 30mm. Uff, baken vil bare ikke ned)

- Alpina front

- Mtech skjørter

- Sorte ringer rundt lampene

- Ny lakk, og har bestillt time neste år til oppretting av bulk, og lakk av m5 bakfanger.

- Og nylakkerte faceliftspeil, som jeg har rotet bort resten av. Har bare dekslene liggende. Har du speil til meg?

Kommer bedre bilder denne uka..

p8161256tw1.jpg

p8161255ho2.jpg

p8161275qj3.jpg

p8161285cj0.jpg

p8161278ws0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var fint med alpina front og m-tech skjørt. skulle ha skjert ut i midta på alpinaen sånn som er gjort på denne. skulle hatt litt mer motor og senk og;) for og se tøffere ut;) sånn som denne:

http://i297.photobucket.com/albums/mm23 ... 03gros.jpg

men fin e34 og blir enda bedre med m hekk og;)

Skifta jo bakfjærer, men skjedde jo ikke skjit :( Vi får håpe det siger litt..

Har sikla litt på m5 speil også. Vi får se. Og motor blir det vel kanskje, men interiør og lakken generelt er første pri.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei bra det der! :D blei du lei av den forrige leppa? jeg synes nå ikke du skal klage på den hekken din. mye bedre det enn slik jeg har det.

er ikke bare enkelt med senk, da 1mm ikke nødvendigvis er 1mm fra produsent til produsent. mine 60/30 blir jo totalt feil i forhold til den senken du har nå! (45/40?)

hvor bestiller du fanger fra? kjøper du ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei bra det der! :D blei du lei av den forrige leppa? jeg synes nå ikke du skal klage på den hekken din. mye bedre det enn slik jeg har det.

er ikke bare enkelt med senk, da 1mm ikke nødvendigvis er 1mm fra produsent til produsent. mine 60/30 blir jo totalt feil i forhold til den senken du har nå! (45/40?)

hvor bestiller du fanger fra? kjøper du ny?

Hehe, ja, mm er jo bare tull. Har jo 50mm oppgitt framme, men det er mer som 60 egentlige, og 40mm bak, som er mer som 30mm..

Fronten kjøpte jeg brukt på koed. Måtte ha den når jeg så den. Ble strålende fornøyd. Den gamle leppa var fin, men det var liksom bare en leppe. Dette er jo en hel Alpina front. Blir litt mer spesielt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...