S.Hafsmo Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 er det facelift? hvordan ser prefacelift ut da? forresten, skal du på høsttreffet på ACR til helga? hadde vært skøy og sett den bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Hei Ingard! Bor du i Trondheim enda? Lenge siden du har vært på treffene nå. Vært arti å sett bilen din igjen. Jeg kommer tilbake neste skoleår. Hafsmo: Tror det ville vært mer interessant å se din bil Du har jo både facelift speil og grill du! Gamle speil er slik jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 ahh.. kan ikke huske å ha lagt merke til no forskjell. men det er vel kanskje ikke det første man legger merke til. får leite igjennom bildene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Tok noen kjappe (tragiske) bilder av mine nye mods, som inkluderer: - Vogtland 40mm bakfjærer (kan jo overhodet ikke ha satt seg enda? 2 dgr siden montering. Er jo ikke forskjell fra supersport 30mm. Uff, baken vil bare ikke ned) - Alpina front - Mtech skjørter - Sorte ringer rundt lampene - Ny lakk, og har bestillt time neste år til oppretting av bulk, og lakk av m5 bakfanger. - Og nylakkerte faceliftspeil, som jeg har rotet bort resten av. Har bare dekslene liggende. Har du speil til meg? Kommer bedre bilder denne uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 var fint med alpina front og m-tech skjørt. skulle ha skjert ut i midta på alpinaen sånn som er gjort på denne. skulle hatt litt mer motor og senk og;) for og se tøffere ut;) sånn som denne: http://i297.photobucket.com/albums/mm23 ... 03gros.jpg men fin e34 og blir enda bedre med m hekk og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 var fint med alpina front og m-tech skjørt. skulle ha skjert ut i midta på alpinaen sånn som er gjort på denne. skulle hatt litt mer motor og senk og;) for og se tøffere ut;) sånn som denne: http://i297.photobucket.com/albums/mm23 ... 03gros.jpg men fin e34 og blir enda bedre med m hekk og;) Skifta jo bakfjærer, men skjedde jo ikke skjit Vi får håpe det siger litt.. Har sikla litt på m5 speil også. Vi får se. Og motor blir det vel kanskje, men interiør og lakken generelt er første pri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Heftig heftig heftig!! Bare å skaffe seg M5 bakfanger og Effektanlegg så er alt i boks!? De nye oppdateringene gjorde seg veldig bra. bare å skuffe inn med nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 M5 fanger blir bestillt nå snart, men ikke lakkert før til våren.. Skal laste opp bagasjerommet, og så ta bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Blir sikkert Kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 blei bra det der! blei du lei av den forrige leppa? jeg synes nå ikke du skal klage på den hekken din. mye bedre det enn slik jeg har det. er ikke bare enkelt med senk, da 1mm ikke nødvendigvis er 1mm fra produsent til produsent. mine 60/30 blir jo totalt feil i forhold til den senken du har nå! (45/40?) hvor bestiller du fanger fra? kjøper du ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 blei bra det der! blei du lei av den forrige leppa? jeg synes nå ikke du skal klage på den hekken din. mye bedre det enn slik jeg har det. er ikke bare enkelt med senk, da 1mm ikke nødvendigvis er 1mm fra produsent til produsent. mine 60/30 blir jo totalt feil i forhold til den senken du har nå! (45/40?) hvor bestiller du fanger fra? kjøper du ny? Hehe, ja, mm er jo bare tull. Har jo 50mm oppgitt framme, men det er mer som 60 egentlige, og 40mm bak, som er mer som 30mm.. Fronten kjøpte jeg brukt på koed. Måtte ha den når jeg så den. Ble strålende fornøyd. Den gamle leppa var fin, men det var liksom bare en leppe. Dette er jo en hel Alpina front. Blir litt mer spesielt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Tok noen på vei til Mo. Blir vel "photoshoot" senere i uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Det hjalp på ja... vart jo rett å slett vakker ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 synes ihvertfall ikke du skal klage på den senken. er jo helt perfekt! kanskje jeg må kjøpe 50/40 vogtland til min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå