Gå til innhold

Skal ha ny bil, noen tips?

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

Der tar du feil. Lightning har nemlig 3 seter og er den optimale familiebil for 3 stk. Den som klager på bagasjeplass må være gal.. :lol:

Jeg er sikker på at det er mange som bruker en lightning som jobbebil. Senekre, flisleggere, elektrikere, gravere osv. må jo ha noe morsomt å kjøre de også. Selv kunne jeg godt brukt en lighntning til et slik formål (den egner seg nok ikke like noen av de yrkene). Det er jo snakk om et lasterom og for de som evt. er redd for det bør gå til innkjøp av Berendsen matter.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, da har eg solgt 5 serien min, og er på utkikk etter ny bil.

Noen som har noen forslag?

Har faktisk vurdert en audi a4 stv,s.line, quattro, 2.5td (180hk diesel) med alt av utstyr, skinn/navi/kjølerom/tv/ ++++

Kan du ikke fortelle oss litt mer om hva du mener er viktig i forbindelse med en bil... det gjør det litt lettere for oss andre å komme med en seriøs anbefaling... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salget . :D

Det gikk da fryktelig fort å bli kvitt den røde "som ingen vil ha" og som var "vanskelig å selge" (ref. til tidligerer tråder).

Syntes den var kjempefin. En helt spesiell bil.

Det står en 525d i samme farge til salgs med grei kilometer på Skjetten nå, så det er ikke for sent å snu :wink:

( http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=1&tot=6 )

Litt OT, men skulle ikke du selge bilen i forbindelse med militæret eller var det bare en liten spøk du kom med?

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bråker ikke så ekstremt mye men de bråker mer, det er sant. Men jeg personlig synes faktisk lyden er litt stilig..

Enig med deg..

har hatt en a4 stv, med 1.9 tdi 130hk på prøve i helga og synts motoren går helt fint og bråker ikke noke spess, er jo en pumpedyse motor.

Her er forøvrig bilen eg lurer på

1243057-bilde2-bilde018.jpg

2003 modell, denne har 180hk diesel

skinn, quattro, s-line, tv / navi ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salget . :D

Det gikk da fryktelig fort å bli kvitt den røde "som ingen vil ha" og som var "vanskelig å selge" (ref. til tidligerer tråder).

Syntes den var kjempefin. En helt spesiell bil.

Det står en 525d i samme farge til salgs med grei kilometer på Skjetten nå, så det er ikke for sent å snu :wink:

( http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=1&tot=6 )

Litt OT, men skulle ikke du selge bilen i forbindelse med militæret eller var det bare en liten spøk du kom med?

.

nei er ramme alvor det, hehe. men det blir ikkje før til høsten neste år. så eg må ha meg noke arti noke no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...