R Andersen Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 bmwccn.no er forøvrig oppe og går igjen... Njaaa... skeptisk... Hehe! Tror du bør sjekke når shv skrev det innlegget.. Det var forrige gang bmwcc-forumet var nede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 bmwccn.no er forøvrig oppe og går igjen... Njaaa... skeptisk... Hehe! Tror du bør sjekke når shv skrev det innlegget.. Det var forrige gang bmwcc-forumet var nede.. Så pirkete du skulle være da.... Noen som har noen status på nåværende problemer med BMWCCN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg har nøklene til klubblokalet liggende her hjemme og er bare 5 minutters kjøring unna, men jeg ligger hjemme med influensa. Også gidder jeg ikke forlenge sykdommen pga en stakkars syk firewall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Da funker det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Servern hadde tryna pga diskfeil. Foreløpig er den oppe igjen, men det blir nok litt fiksing utover morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Men enig i det som en her sa; om mange som dropper medlemskap BMWCCN-klanen, rett og slett fordi forumet der i mine og mange andres øyne er håpløst. Dette skjønner jeg ingen ting av. Er man entusiast, så er vel ikke ett forum et problem . Selv er bimmers forumet det beste for min del. Men som BMW entusiast, så er CCN medlemsskap og oppmøte på arrangement lokalt og sentralt viktig syns nå jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Men enig i det som en her sa; om mange som dropper medlemskap BMWCCN-klanen, rett og slett fordi forumet der i mine og mange andres øyne er håpløst. Dette skjønner jeg ingen ting av. Er man entusiast, så er vel ikke ett forum et problem . Selv er bimmers forumet det beste for min del. Men som BMW entusiast, så er CCN medlemsskap og oppmøte på arrangement lokalt og sentralt viktig syns nå jeg . Absolutt enig og vårmønstringen som er hvert år er verdt å få med seg. Var godt med oppmøte sist, selv med lave temperaturer.. Får håpe på at det blir bedre for 07. Blir vårmønstringen på Tryvann arrangert rundt samme periode som i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Absolutt enig og vårmønstringen som er hvert år er verdt å få med seg. Var godt med oppmøte sist, selv med lave temperaturer.. Får håpe på at det blir bedre for 07. Blir vårmønstringen på Tryvann arrangert rundt samme periode som i fjor? Får håpe på bedre vær og temp. i -07. Og at vi får slått av en prat denne gangen. Utrolig at vi ikke fikk hilst, sto jo ved siden av hverandere i år . Vet ikke dato for -07 vårmønstring, men blir sikkert en av de to siste helgene i April. Ligger ikke noen terminliste for 2007 på CCN sidene enda . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 He-he, forsåvidt sant det Steffan C. Vi stod ikke bare ved siden av hverandre, men kjørte faktisk ned fra Tryvann sammen også.. For å være helt ærlig så var jeg ikke klar over at det var deg og det var jo også så mye spennende å titte på og ikke minst snakke om.. Neste Tryvanntreff får vi holde av plass til hverandre.. Forøvrig et morsomt bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Neste Tryvanntreff får vi holde av plass til hverandre.. Avtale . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Steffan C: Var du med på kolonnen til Våler? Tenker da på gjengen fra Vestfold som møtte opp på Shell`n nord for Oslo. Husker det var en med en E34 Touring med i følget. Var det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 R Andersen: Stemmer, det var meg vet du. Prøvde ihvertfall å holde følge med i følge . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Da får jeg si takk for sist og takk for følge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Takk for sist ja, artig å treffe folk i real life også . Sto forresten oppstillt ved siden av hverandre der opp også, og Ellingsen på andre siden av meg. Flott bimmers bilde dette . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Se der ja! Alle godbilene på rad og rekke.. Ja, det er morsomt å møte forumfolket i "real life". Var en morsom tur oppover.. Vi treffes sikkert på Tryvann til våren, men kommer kanskje uten BMW, da den på bildet er solgt og min andre BMW står delvis nedplukket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå