StigJ Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 De heter WRD Adamas. har vært en god del år nå. Vet ikke om de fortsatt er i produksjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Breyton Magic 19x9. Tenker å bytte ut disse til neste sesong. Vurderes solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 De heter WRD Adamas. har vært en god del år nå. Vet ikke om de fortsatt er i produksjon.. De så rimelig råe ut. Prøve å finne et bilde som ikke er fullt så close-up... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Da har jeg funnet drømmefelgen! BBS GT Motorsport: Men som de fleste drømmer så blir nok dette for dyrt. 18" til min bil med gullfarget sentrum koster 7000,- pr felg.. Prisen fikk jeg fra http://www.performanceparts.se/. Forøvrig veldig kjappe til å svare. Fikk svar tilbake 23 minutter etter jeg sendte mail.. DER har du den virkelige BBS Motorsport felgen, ikke BBS CH selv om det står "Motorsport" skrevet på de. ser altfor mange, selv forhandlere, refererer til BBS CH som "BBS Motorsport felger". CH er allikevel en av de råeste BBS felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 ":33fpe0cw]De heter WRD Adamas. har vært en god del år nå. Vet ikke om de fortsatt er i produksjon.. De så rimelig råe ut. Prøve å finne et bilde som ikke er fullt så close-up... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 ah! Grisegromme felger!"! er vel samme felgene som Styling-Tech har på m3'en sin det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå