Bjørn 320 Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Pleier å ha ein i bilen eg og...som regel new car eller tuttifrutti Men gøymer den godt bak mobilen under armlenet framme...umuleg å finne viss du ikkje veit den er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Har enda nybil lukt i min E36 Ellers er det en eim av eksos og olje i den gamle 02'a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Jeg husker rimelig godt at jeg og noen venner for over 20 år siden gjemte 6-7 wonderbomser i en annen venn´s Ford Granada 2,8 GL. Det var så ille at han solgte bilen før vi andre fikk muligheten til å vise ham hvor bomsene var gjemt... ... Selv på Mauritius kan man kjøpe wonderbomser... en utrolig vellykket svensk eksportartikkel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 en utrolig vellykket svensk eksportartikkel... Det er ikke ett svenskt produkt. Mener det er amerikansk eller sveitsisk, men det blir bl.a. laget på licens i Sverige, nærmere bestemt i byen hvor vi nordmenn elsker å råne; Strømstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Det er ikke ett svenskt produkt. Mener det er amerikansk eller sveitsisk, men det blir bl.a. laget på licens i Sverige, nærmere bestemt i byen hvor vi nordmenn elsker å råne; Strømstad. Hmmm... og jeg som trodde at det var et genuint svensk råneprodukt... ... Vel... så er det åpenbart... som du skriver... et sveitsisk produkt iht. til denne siden. Nei og nei nå ble jeg virkelig skuffet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Jeg har hengende en "New car" wunderbaum i speilet, jeg ville ha litt "ny bil" lukt siden det var en ny bil for meg. Denne skal gjemmes etter hvert, men den grønne smilyen som henger i speilet skal få bli en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Den eneste lukten jeg vil ha i bilen, er den som kommer av skinnsetene.. WB er noe harry jallagreier. Fatter ikke at folk vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 En wunder har jeg visst ikke hatt siden Opel Ascona tiden for 9år siden. Da var det jordbær og vanilje som var tingen. Men hadde de aldri i speilet. Hadde de på ett feste på passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 jeg har! ca 30 stk hahahha har lagt noen i AC-n også så lukter godt heletiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 denne Gå inn på forumet på den siden! Sinnsykt mye bra der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Gå inn på forumet på den siden! Sinnsykt mye bra der! Hehehe... mon ikke denne kommentaren oppsummerer alt hva wonderbomser handler om: "Volvo raggare de blir ingen riktig känsla utan en wunder-baum i bilen!!stars and stripes och victory line är helt klart dom beste!!! Volvo raggare"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Enda jeg har rånet mye så har jeg aldri følt trangen til å snuse inn wb. Enkelte har så mye svensk (eller sveitsisk ) treskog i bilen at de må da være ruset når de kjører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Noen som vet hvilke produkt enkelte bruktbilselgere renser bilene med? De får til denne "ny bil lukten" i interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 WB er satans verk, da jeg kjøpte den første BMW'en min hang den slik idiotisk duftgran i bilen. Heiv denne ut av bilen med engang, men den dagen jeg solgte bilen(etter 4 år i mitt eie) så luktet det faen meg WB i bilen enda. Skjønner ikke at noen engang vurderer å besudle bilen sin med slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 AC Schnitzer, vanlige interiørrens, type dashbord/plast, gir ofte litt nybillukt. Brumlebimmer, er helt enig. Tror en tidligere eier har hatt Wunderbaum i 535en min, det lukter fortsatt.. for en drittlukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå