Gå til innhold

Wunderbaum-oppfordring/tips!

gkjernaas
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg husker rimelig godt at jeg og noen venner for over 20 år siden gjemte 6-7 wonderbomser i en annen venn´s Ford Granada 2,8 GL. Det var så ille at han solgte bilen før vi andre fikk muligheten til å vise ham hvor bomsene var gjemt... :lol: ... Selv på Mauritius kan man kjøpe wonderbomser... en utrolig vellykket svensk eksportartikkel... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en utrolig vellykket svensk eksportartikkel... :lol:

Det er ikke ett svenskt produkt. Mener det er amerikansk eller sveitsisk, men det blir bl.a. laget på licens i Sverige, nærmere bestemt i byen hvor vi nordmenn elsker å råne; Strømstad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ett svenskt produkt. Mener det er amerikansk eller sveitsisk, men det blir bl.a. laget på licens i Sverige, nærmere bestemt i byen hvor vi nordmenn elsker å råne; Strømstad. :)

Hmmm... og jeg som trodde at det var et genuint svensk råneprodukt... :lol: ... Vel... så er det åpenbart... som du skriver... et sveitsisk produkt iht. til denne siden. Nei og nei nå ble jeg virkelig skuffet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på forumet på den siden! Sinnsykt mye bra der! :lol:

Hehehe... mon ikke denne kommentaren oppsummerer alt hva wonderbomser handler om: "Volvo raggare de blir ingen riktig känsla utan en wunder-baum i bilen!!stars and stripes och victory line är helt klart dom beste!!! Volvo raggare"... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WB er satans verk, da jeg kjøpte den første BMW'en min hang den slik idiotisk duftgran i bilen. Heiv denne ut av bilen med engang, men den dagen jeg solgte bilen(etter 4 år i mitt eie) så luktet det faen meg WB i bilen enda. Skjønner ikke at noen engang vurderer å besudle bilen sin med slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...