DCA Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 nei...bilen kan selges hvis jeg får bud...
DCA Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 ok.. har ikke bilder av den så da gidder jeg ikke selge den da!
Mexos Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Ser du bor i samme by som meg så ser jeg deg skal jeg knipse et bilde og legge ut
DCA Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 hehe...ta ett mens jeg børner da! den som vil og kan, kan godt slette denne tråden... gidder ikke selge bilen...den er altfor go av en bmw å være!
///frank Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 ok.. har ikke bilder av den så da gidder jeg ikke selge den da!
Ron Jeremy Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 hehe...ta ett mens jeg børner da! den som vil og kan, kan godt slette denne tråden... gidder ikke selge bilen...den er altfor go av en bmw å være! Spennende... hehe?
-Roger- Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 Får liksom et inntrykka av at den kanskje ikke er så tight og fin dersom den "Børnes" så mye med... (Kanskje litt lurt og ikke skrive sånt hvis du sakl selge bil)
DCA Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 hehe...ta en kødd da ! bilen er så å si strøken den... tviler på det finnes mange 325'er som er i bedre teknisk stand... er ikke 1 eneste ting som er galt med den...ikke en eneste rustflekk... ikke en eneste ulyd...motor går akkurat like fint som den gjorde på lexusen...det sier litt!!! eneste som er med den er at dørsiden på passasjer er det ett klips som løsner når man lukker døren... og handskrommet henger en halv cm lenger ned på 1 side.... men ser ikke på dette som store feil da det er ganske så standard og enkle ting på disse...
DCA Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 åjo...sprekk i frontruta...men med forsikringen jeg har bytter jeg dette gratis!
-Anders- Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 okej.. du skal ikke selge den? hvorfor fortsetter du med å beskrive en bil som ingen snart skjønner hvordan ser ut eller hvor mye du skal ha! hmm, beste annonsen her inne tror jeg
DCA Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 skjønner du ikke hvordan den ser ut? jeg la jo ut et bilde av en prikk lik en! er du evneveik? greit jeg køddet til denne tråden litt da jeg egentlig ikke gidder å selge bilen...skal i militæret så er kjekt å ha en slik bil stående... men alt er til salgs for riktig pris... er vel mer at dere begynte å sutre over at jeg ikke hadde bilder og at jeg køddet litt... jeg har ikke problemer med det...har dere? synd for dere...
Anbefalte innlegg