bmwmsport Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Jeg har en baur cab, og er ganske fornøyd me den, synes ikke den er stygg i det hele tatt, men det er meg da Her er noen bilder av den: Denne likte jeg IKKE! Men det skal ikke Baur ha skylda for...
Fredrik Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Kunne virkelig tenkt meg en Aero-Kadett ! ! Hehehe... det hadde faktisk vært litt morsomt med en slik... hvis jeg noen gang skal ha en Kadett (noe jeg ganske sikkert ikke skal) tror jeg en Aero-Kadett må være tingen...
Dr_S Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Det er BAUR cab og det er helt grusomt stygt.
Fredrik Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Det er BAUR cab og det er helt grusomt stygt. Det ble konstatert at innlegget handler om en Baur for 14 innlegg siden... er det ekko her inne ?...
j0lle Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 løsningen minner veldig om Polo OperAir Spesielt, men ikke spesielt pent..
Viko Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Det er BAUR cab og det er helt grusomt stygt. Det ble konstatert at innlegget handler om en Baur for 14 innlegg siden... er det ekko her inne ?... Ja i aller høyeste grad..
Micro_RaCeR Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Jeg har en baur cab, og er ganske fornøyd me den, synes ikke den er stygg i det hele tatt, men det er meg da Her er noen bilder av den: Kul bil, men manger en stor ting for å få den fet. Større felger eller spacere..
Ron Jeremy Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Ja, du mangler spacere på ca en halv meter...
Espen M33 Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Jeg har en baur cab, og er ganske fornøyd me den, synes ikke den er stygg i det hele tatt, men det er meg da Her er noen bilder av den: Denne likte jeg IKKE! Men det skal ikke Baur ha skylda for... Her må jeg bare si meg enig.... Testarossalook på E30 kan bare ikke bli bra, Baur eller ikke.
Acrula Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Jeg har en baur cab, og er ganske fornøyd me den, synes ikke den er stygg i det hele tatt, men det er meg da Her er noen bilder av den: Kul bil, men manger en stor ting for å få den fet. Større felger eller spacere.. Altså, jeg er 17 år, å ja jeg vet felgene er små, men har ikke penger til nye akuratt nå.
prebols Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Prisen på 45000 kan man vel ikke si mye på?Muligens ikke den mest etterspurte bilen. Rett før jeg hadde betalt 45 000,- for å slippe og kjøre den om jeg hadde vært i en slik situasjon
Micro_RaCeR Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Altså, jeg er 17 år, å ja jeg vet felgene er små, men har ikke penger til nye akuratt nå. Oki da skjønner jeg vettu. men jeg likte bilen din jeg.. tror jeg så den for salg forlitt siden. du som kjøpte den?
Acrula Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Altså, jeg er 17 år, å ja jeg vet felgene er små, men har ikke penger til nye akuratt nå. Oki da skjønner jeg vettu. men jeg likte bilen din jeg.. tror jeg så den for salg forlitt siden. du som kjøpte den? ja det var meg
Mr.Plow Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Syns Baur var mer heldige med E30 enn E36 utseendemessig. Men når sant skal sies ser ingen av dem ut i måneskinn. Men hvis en bil er sjelden så er det ofte en grunn til det.
mhane Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Rett før jeg hadde betalt 45 000,- for å slippe og kjøre den om jeg hadde vært i en slik situasjon Godt poeng. Men har da sett verre biler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå