bmwmsport Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Jeg har en baur cab, og er ganske fornøyd me den, synes ikke den er stygg i det hele tatt, men det er meg da Her er noen bilder av den: Denne likte jeg IKKE! Men det skal ikke Baur ha skylda for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Kunne virkelig tenkt meg en Aero-Kadett ! ! Hehehe... det hadde faktisk vært litt morsomt med en slik... hvis jeg noen gang skal ha en Kadett (noe jeg ganske sikkert ikke skal) tror jeg en Aero-Kadett må være tingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Det er BAUR cab og det er helt grusomt stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Det er BAUR cab og det er helt grusomt stygt. Det ble konstatert at innlegget handler om en Baur for 14 innlegg siden... er det ekko her inne ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 løsningen minner veldig om Polo OperAir Spesielt, men ikke spesielt pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Det er BAUR cab og det er helt grusomt stygt. Det ble konstatert at innlegget handler om en Baur for 14 innlegg siden... er det ekko her inne ?... Ja i aller høyeste grad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Jeg har en baur cab, og er ganske fornøyd me den, synes ikke den er stygg i det hele tatt, men det er meg da Her er noen bilder av den: Kul bil, men manger en stor ting for å få den fet. Større felger eller spacere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Ja, du mangler spacere på ca en halv meter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Jeg har en baur cab, og er ganske fornøyd me den, synes ikke den er stygg i det hele tatt, men det er meg da Her er noen bilder av den: Denne likte jeg IKKE! Men det skal ikke Baur ha skylda for... Her må jeg bare si meg enig.... Testarossalook på E30 kan bare ikke bli bra, Baur eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrula Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Jeg har en baur cab, og er ganske fornøyd me den, synes ikke den er stygg i det hele tatt, men det er meg da Her er noen bilder av den: Kul bil, men manger en stor ting for å få den fet. Større felger eller spacere.. Altså, jeg er 17 år, å ja jeg vet felgene er små, men har ikke penger til nye akuratt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Prisen på 45000 kan man vel ikke si mye på?Muligens ikke den mest etterspurte bilen. Rett før jeg hadde betalt 45 000,- for å slippe og kjøre den om jeg hadde vært i en slik situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Altså, jeg er 17 år, å ja jeg vet felgene er små, men har ikke penger til nye akuratt nå. Oki da skjønner jeg vettu. men jeg likte bilen din jeg.. tror jeg så den for salg forlitt siden. du som kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrula Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Altså, jeg er 17 år, å ja jeg vet felgene er små, men har ikke penger til nye akuratt nå. Oki da skjønner jeg vettu. men jeg likte bilen din jeg.. tror jeg så den for salg forlitt siden. du som kjøpte den? ja det var meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Syns Baur var mer heldige med E30 enn E36 utseendemessig. Men når sant skal sies ser ingen av dem ut i måneskinn. Men hvis en bil er sjelden så er det ofte en grunn til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Rett før jeg hadde betalt 45 000,- for å slippe og kjøre den om jeg hadde vært i en slik situasjon Godt poeng. Men har da sett verre biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå