///Robin Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Hahaha =P 335d så stopper jeg færre enn dere for fyllinger..
snudii Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Ford Mustang GT 500 Elanor <3 Vell og merke uten panseret Digg vidoer
Ellingsen B. Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 JEG synes at det er overraskende mange som er så opptatt av komfort. Blæh. Det er jo snakk om nesten 5000km på 7 dager og syke party's hver kveld Greit å ha bil med litt komfort da ja!
Clerion Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 JEG synes at det er overraskende mange som er så opptatt av komfort. Blæh. Word ;D Skal jo kjøres for faen, ikke soves!
Torek Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 JEG synes at det er overraskende mange som er så opptatt av komfort. Blæh. Det er jo snakk om nesten 5000km på 7 dager og syke party's hver kveld Greit å ha bil med litt komfort da ja! haha. For ei pyse!
Ellingsen B. Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 JEG synes at det er overraskende mange som er så opptatt av komfort. Blæh. Det er jo snakk om nesten 5000km på 7 dager og syke party's hver kveld Greit å ha bil med litt komfort da ja! haha. For ei pyse! Det er nok en grunn til at mange trekker seg ila løpet. Atle Gulbrandsen trakk seg vel også i den Chryslern..
Torek Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Det er nok en grunn til at mange trekker seg ila løpet. Atle Gulbrandsen trakk seg vel også i den Chryslern.. Hehe, jada..jeg kan nok skjønne det kan bli litt slitsomt hvis bilen er stramt satt opp, men for meg er det helt uvesentlig Atle Gulbrandsen trives best i godstolen som kommentator, han
FTE Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Haha, skal kjøres ja. Sove kan dere gjøre når dere blir gamle. Jeg kunne fullført i en 1970 Dodge Charger 426 Hemi om jeg hadde blitt tilbydd det XD
Just-turbodiesel Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 det måtte blitt denne: http://www.youtube.com/watch?v=O4AUno9LObo
Fredrik 90 Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 det måtte blitt denne:http://www.youtube.com/watch?v=O4AUno9LObo Jeg gir drivverket i den Merca 100 km før det smeller! Og resten av det jeg hadde på hjertet om den bilen tror jeg at skal ligge der! Orker ikke side opp og side ned med diskusjoner nå!
Lars-Nord Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 BMW E21 Alpina B6.Som denne kansje Alpina lagde denne kun for å slå en rekord ang bensin forbruk. Den ble antakelig ødelagt etterpå pga designet,BMW ville ikke vedkjenne seg dette eksperimentet og forlangte at BMW merket skulle av,derfor er dette ikke en bmw ifølge BMW selv Stiller du som mekaniker og skaffer en sponsor eller to, så stiller jeg med bilen. Men du må ta til takke med en 3,5 B9 i gamle e21`n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå