Ron Jeremy Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Range Rover Sport HST med en 4,2 liter kompressormatet V8 på 390 HK ved 5750 rpm og 550 Nm ved 3500 rpm. Alternativt kanskje en Porsche Cayenne Turbo S... topphastigheten på 270 Km/t holder i dette selskapet... Range rover sport... da kommer du ikke langt på reisen, skal lete litt for å finne en tilsvarende dyr bil som har like mye problemer. Tror jeg ville gått for en rask og komfortabel bil, 650i, eller en annen GT cruiser, som kan slukke mange mil i et komfortabelt miljø. CSL AMG er vel også ok.
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Range rover sport... da kommer du ikke langt på reisen, skal lete litt for å finne en tilsvarende dyr bil som har like mye problemer. Dette var nytt for meg... jeg var overbevist om at Ford nå endelig har klart å få skikk på Land Rover (Range Rover). Hmmm... greit så tar jeg Cayennen da og freser forbi dere alle sammen når de tøffe er tøffe og de andre bare kan parkere...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Lotus Omega kanskje, eller E36/E46 M3 tenker jeg vi sier
Hakon Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Range rover sport... da kommer du ikke langt på reisen, skal lete litt for å finne en tilsvarende dyr bil som har like mye problemer. Dette var nytt for meg... jeg var overbevist om at Ford nå endelig har klart å få skikk på Land Rover (Range Rover). Hmmm... greit så tar jeg Cayennen da og freser forbi dere alle sammen når de tøffe er tøffe og de andre bare kan parkere... vel, du freser neppe forbi Ferrari og Lamborghini.... hihi Hvor mange hester kan man få ut av en Cayenne om man legger godviljen til ? 600 ?
R Andersen Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Hvor mange hester kan man få ut av en Cayenne om man legger godviljen til ? 600 ? Det får du nok ganske lett, og du kan sikkert få både 900 og 1200 om du har lommebok til det..
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 vel, du freser neppe forbi Ferrari og Lamborghini.... hihi Hvor mange hester kan man få ut av en Cayenne om man legger godviljen til ? 600 ? Porsche Cayenne Turbo S har som kjent standard 520 HK og 721 Nm. 0-100 Km/t klarer den på 4,8 sekunder og det er vel mer eller mindre det samme som for E60 M5. Topphastigheten er 270 Km/t. Mange av bilene i Gumball er naturligvis hurtigere enn dette, men ikke mye hurtigere og når man først har fått fart på Cayennen er det lite som kan stoppe den. Gumball 2007 går fra London til Istanbul via Amsterdam, München, Wien, Dubrovnik og Athen. Veiene på Balkan er ikke akkurat som en Autobahn... så jo jeg tror en Cayenne Turbo S absolut har gode muligheter i dette selskapet. Den er i tillegg stor og man kan derfor ha med minst tre søte sneller for å gjøre den lange kjøreturen litt mer hyggelig og interessant... det er mer enn man kan si om en Ferrari...
skillbill Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Sier bare Pelle Politibil eller Il Tempo Gigante jeg
R Andersen Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Trodde du var gift jeg, Fredrik...? Denne Ferrari`n har vel plass til 3 små og søte jenter:
klebefix Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Nok med ei søt snelle,med 3 blir det kaklekor...
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Nok med ei søt snelle,med 3 blir det kaklekor... Sant nok, men show-off effekten når vi stopper mellom etappene ville ha vært enorm... og det er litt av poenget med Gumball... ... Kremt... host-host... jeg er godt gift når sant skal sies, men det er vel lov til å dagdrømme litt.... jeg, Porschen og tre søte playboy-sneller....
RWDF Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Tja, ville ha ventet til E92 M3 kom ut, evt kjørt en Alfa Brera, E92 335d eller kanskje en Maserati MC-12. Kanskje en DeTomaso Pantera? Tviler på at problemstillingen blir aktuell
führbötern Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 For å legge den SUV greia litt død, så vil jeg poengtere at Tony Hawk(sk8board legende) gjorde en bra figur under årets Gumball med sin Grand Jeep Cherokee SRT-8(m/ VIPER MOTOR ) ...Og at en X5 med 745d(med powerboks) motor hadde vært ganske ok...for i bunn å grunn er det vel egentli bare TORQUE som gjelder!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå