Haug530D Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 hehe.vil helst slippe å tenke på hvor mye jeg har brukt på den. kunne nok greit ha kjørt e60 nå for å si det sånn. er litt sykelig opptatt av å få bilen til å se bra ut.feks på felgfronten blir jeg aldri fornøyd.. synes felgene jeg har nå er fryktelig kjipe.ellers så begynner jeg å bli fornøyd.. bilen blir nok helt færdig med lakk og alt i mai en gang å da blir den nok lagt ut for salg. Hehe, kjenner meg igjen anngående delekjøp ja, det likksom bare baller på seg, kan jo aldri selge bilen egentlig, taper for mye på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 hvor mye disse tingene koster vil jeg ikke tenke på men hær er en liten liste over det meste som er kjøpt hittill. -orginale m fengere forran og bak med alle luftekanaler og slik -m5 speil -50-50 senk -nye orginale m teck dempere forran -alcantara sports inredning(solgt igjen) -sort sportskinn inredning -mania racing 20" felger(solgt) -RH X(AC Schnitzer Look)8,5x19 og 9,5x19 +dekk -slissa skiver og red stuff klosser forran -m-"spoiler" på bakluke -nye stoffmatter -ettermontert ny orginal cd veksler -17" "m-sport" vinterfelger med bridgestone piggdekk -simmons effektanlegg -depo frontlykter(solgt igjen) -hella orginale facelift frontlykter -sota "facelift" baklykter -hella facelift baklykter -grill til m-fanger med 2 luftinntak -8,5 og 10x19" bbs ch med uniroyal dekk. -15mm spacere forran -nye orginale interiørlister og girkule -m teck innstegslister -nye innerskjermer forran -alle deler i forstilling -komplett powerflex i forrstilling. -bilstein pss9 -supersport effektanlegg med 4x90mm stusser -m5 bremser forran + diverse slitedeler og sikkert endel som eg har glemt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Byttet du Powerflex foringene selv? har montert de på stabstaget bak (Lurer forøvrig på M5 stabstag) og skal montere foran, så bare lurte på om du gjorde det selv og eventuelt hvilke verktøy du brukte for å presse ut foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 hvor mye disse tingene koster vil jeg ikke tenke på men hær er en liten liste over det meste som er kjøpt hittill.-orginale m fengere forran og bak med alle luftekanaler og slik -m5 speil -50-50 senk -nye orginale m teck dempere forran -alcantara sports inredning(solgt igjen) -sort sportskinn inredning -mania racing 20" felger(solgt) -RH X(AC Schnitzer Look)8,5x19 og 9,5x19 +dekk -slissa skiver og red stuff klosser forran -m-"spoiler" på bakluke -nye stoffmatter -ettermontert ny orginal cd veksler -17" "m-sport" vinterfelger med bridgestone piggdekk -simmons effektanlegg -depo frontlykter(solgt igjen) -hella orginale facelift frontlykter -sota "facelift" baklykter -hella facelift baklykter -grill til m-fanger med 2 luftinntak -8,5 og 10x19" bbs ch med uniroyal dekk. -15mm spacere forran -nye orginale interiørlister og girkule -m teck innstegslister -nye innerskjermer forran -alle deler i forstilling -komplett powerflex i forrstilling. -bilstein pss9 -supersport effektanlegg med 4x90mm stusser -m5 bremser forran + diverse slitedeler og sikkert endel som eg har glemt! MYE pent (og kostbart!) på den lista! Hvis du vurderer kjøp av E60 har jeg en fin som jeg kan selge, og jeg tar gjerne 523'en din som delbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 tror desverre den e60en din blir for dyr... er jo en drømebil du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 ja da var det vel skjedd noe nytt siden sist! dette er det som er gjort: -inspecktion 2+bytte av olje på gir og diff. -4 hjulskontroll. -byttet alle deler i forstilling. -montert nye interiørlister+girkule. -nye "m"matter+ny matte i bagasjerom. -montert cd spiller. -montert 4*90mm eksos. -montert karbonfiber defusor. -montert nytt midtarmlene i skinn istede for den dustete telefonen. -kjøpt nye gs felger,sorte med blank kant..i 19" med breifelg bak+dekk. -solgt gs felgene da di så helt latterlig ut(hadde dem på i en liten uke) senteret på felgene stikker jo alt for langt ut og når i tillegg felgene bygger så lite ut så så det helt teit ut. -kjøpt 4 nye dekk til bbs felgene. -kjøpt 1stk ny bbs ch 10*19 pga sprekk i en felg...koster pinadø 8000kr pr stk nå(jeg betalte myye mindere enn det da ). -montert orginale facelift baklykter. og sikkert mye annet som jeg ikke kommer på i farten.. har tatt noen bilder men har ikke helt taket på disse speilrefleks kamra greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 kjempe flott e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 kjempe flott e39 ja den er vel ikke blitt så værst nei.. må vel se om jeg får lakka den og eventuelt solgt den før det blir høst.. er så kjedelig og ha en bil som er "ferdig"... desuten har jeg så lyst på x5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 da var sorte nyrer innkjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Selg du ammelgrillen din no da Marius? Hehe. kjekt å ha en i nabolaget som bytter deler på bilen oftere en jeg bytter truse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 nydelig bil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 juhu da var eisenmann eksos bestillt.. det ble 2x76mm med race sound... supersort eksosen med 4x90mm+tilhørende carbon defusor kommer for salg om en måneds tid når eisenmann er på plass.. galskapen fortsetter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 da var sorte nyrer innkjøpt satt akkurat å tenkte på det når jeg så på bildene dine, at det eneste du mangler er sorte nyrer Strøken e39 dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 nyrene er nå byttet å synes egentig at den ble betydelig tøffere.. lurer på hva jeg skal gjøre nå,synes jeg har kjøpt alle oppgraderingene som gs har å by på¨..forslag til videre oppdateringer motas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 da var sorte nyrer innkjøpt satt akkurat å tenkte på det når jeg så på bildene dine, at det eneste du mangler er sorte nyrer Strøken e39 dette takk foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå