Haugen87 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Så DRØMMEBIL i går igjen! Kjørte mange ganger opp og ned i Moelv her jeg bor... BMW 535d En sinnsykt fet bil som så ut som den hadde det meste av utstyr! Skal få prøve å tatt bilde av den, da jeg har sett den noen ganger i det siste! Men det jeg lurer på er om noen her har prøvekjørt denne?? Etter min mening den feteste bmw'en du kan eie etter M-serien.. Uten at jeg har prøvd den da Andre meninger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Vel, det eneste andre aktuelle jeg kan komme på i farta må være 335D/335i. Allerede nå er det laget programmer for 335i, i USA, som lyder på over 380hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Lastebilmotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Lastebilmotor? Jaja, lastebil er tøft det Kjøper gjerne en 535D jeg, den dagen jeg har kroner til det. Ikke at det kommer til å skje, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugen87 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Lastebilmotor? Hvordan føles det at en "lastebilmotor" Fliser bilen din med over dobbelt så mye dreiemoment og 3-4 tideler kjappere på 0-100 ++++ da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Lastebilmotor? Hvordan føles det at en "lastebilmotor" Fliser bilen din med over dobbelt så mye dreiemoment og 3-4 tideler kjappere på 0-100 ++++ da?? Tror nok du skal være en smule forsiktig med det utsagnet der gitt.... Tviler på at autobahn-raceren "Fliser" ring-raceren M3, men at den er kraftigere er jo ingen hemmelighet. Espen's M3 er jo i underkant av 20 år også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugen87 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Lastebilmotor? Hvordan føles det at en "lastebilmotor" Fliser bilen din med over dobbelt så mye dreiemoment og 3-4 tideler kjappere på 0-100 ++++ da?? Tror nok du skal være en smule forsiktig med det utsagnet der gitt.... Tviler på at autobahn-raceren "Fliser" ring-raceren M3, men at den er kraftigere er jo ingen hemmelighet. Espen's M3 er jo i underkant av 20 år også da Joa fliser er litt ovedrevet da... men det er faen meg overdrevet å kalle denna motoren for en lastebilmotor også Og data sier den er kjappere, om den er det på en bane vet jeg ikke noe om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 For det første så tviler jeg på at jeg noen gang kommer til å oppleve at et en 535D prøver å flise meg.. Jeg er omtrentlig aldri ute og kjører, og det er ikke direkte mange 535D man møter på banene rundt om i Norge heller. 535D er sikkert en helt grei bil med en kurant motor. Lastebilmotor var veldig satt på spissen, men det funker tydeligvis her inne det BTW: Dreiemoment? Hva skal man med det untatt om man skal frakte noe tungt? Sånt som man vanligvis gjør med lastebiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 har ikke kjørt en selv, men har sittet på i en 535d. Stødig drag man ikke forveksler med noen annen BMW-dieselmotor ( vel kanskje 745d er raskere?) Flott bil, men er det drømmebilen ?? Drømmebilen må da være en eller annen BMW med 4 eksosrør, herlig motorlyd og mye RPM ? ( en M3 eller M6 eller noe ?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 har ikke kjørt en selv, men har sittet på i en 535d. Stødig drag man ikke forveksler med noen annen BMW-dieselmotor ( vel kanskje 745d er raskere?) Flott bil, men er det drømmebilen ?? Drømmebilen må da være en eller annen BMW med 4 eksosrør, herlig motorlyd og mye RPM ? ( en M3 eller M6 eller noe ?) Eller kanskje nettopp en Porsche 997 911 Carrera 4S... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 går en 745d her, ganske feit den ja.. top gear klarte vel nesten 250 på testbana si med 535d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 går en 745d her, ganske feit den ja.. top gear klarte vel nesten 250 på testbana si med 535d.. men du så også at de ikke likte den så godt, og du så sikkert også hvordan den klarte seg mot 545'en 997 er en drømmebil, men en drømmebil skal også HØRES helt syk ut, og det gjør ikke 911. Syns faktisk lyden i M5'en var penere enn i Porschen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 går en 745d her, ganske feit den ja.. top gear klarte vel nesten 250 på testbana si med 535d.. men du så også at de ikke likte den så godt, og du så sikkert også hvordan den klarte seg mot 545'en 997 er en drømmebil, men en drømmebil skal også HØRES helt syk ut, og det gjør ikke 911. Syns faktisk lyden i M5'en var penere enn i Porschen. Jeg hørte en gang en 911 GT2 som dro kraftig på ut av sentrum av Würzburg. DET var LYD det!! Ok fet bil er det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hmm mener ¨å ha sett video av en 535d vs en subaru wrx sti, var ikke langt unna at 535`en holdt følge om ikke hele tiden! Men det er klart, det er jo rett fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Selvsagt, men sammenliknet med mye annet ( i de klassene der) stiller porsche svakt mht Lyd-bilde.. Ferrari 360 Callenge Stradale derimot... det er lyd det! The Baby Aston har også ett herlig fres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå