Gå til innhold

Herlig møte BMW 535d!!

Haugen87
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikkje hatt noen problem enda..Hartge chip er jo ein godkjent chip,så er litt meir kontrolert..Har prøvd ein litt kvassare der eg fekk feil på eksostempen..Men ingen feil på hartge sin..Er jo så fin giring i kassa alikavel så trur det skal mykje til for å ødelegge noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje hatt noen problem enda..Hartge chip er jo ein godkjent chip,så er litt meir kontrolert..Har prøvd ein litt kvassare der eg fekk feil på eksostempen..Men ingen feil på hartge sin..Er jo så fin giring i kassa alikavel så trur det skal mykje til for å ødelegge noe..

Har du slikt tilgjengelig må du for pokker skrive en liten test av denne!!!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, men er det drømmebilen ??

Drømmebilen må da være en eller annen BMW med 4 eksosrør, herlig motorlyd og mye RPM ? ( en M3 eller M6 eller noe ?)

Hvis dere leser det jeg skrev i første innlegget skrev jeg at den ikke på langt nær kunne måle seg med en M-bil! :lol: Men som bruksbil hadde jeg hvertfall trivdes tipper jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=__HpspsvRVg Når det er snakk om 535d så er dette en intressant video! :wink: Test av den på bane, der konklusjonen er at den er ganske kjapp, den var raskere en en ford fåkkus RS og var den vel like rask som en 350Z hmm, tror det var det ja, ikke ille for en oljebrenner!! :lol:

Syns det var mer interessant å se en vanlig 5-serie på en bane. Var rask, men det så ut som den slet noe jævlig. Vanlige BMW'er har ingen ting på en bane å gjøre spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=__HpspsvRVg Når det er snakk om 535d så er dette en intressant video! :wink: Test av den på bane, der konklusjonen er at den er ganske kjapp, den var raskere en en ford fåkkus RS og var den vel like rask som en 350Z hmm, tror det var det ja, ikke ille for en oljebrenner!! :lol:

Syns det var mer interessant å se en vanlig 5-serie på en bane. Var rask, men det så ut som den slet noe jævlig. Vanlige BMW'er har ingen ting på en bane å gjøre spør du meg.

Sant at den slet ganske mye, er vel en massiv motor den der, Men uansett om den er meget raskt den bilen, så er det ingen sport bil, er vel heller snakk om meget sikre forbikjøringer forbi vogntog opp fjellbakker! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant at den slet ganske mye, er vel en massiv motor den der, Men uansett om den er meget raskt den bilen, så er det ingen sport bil, er vel heller snakk om meget sikre forbikjøringer forbi vogntog opp fjellbakker! :wink:

Det er sant, men det kan en Rask Mercedes også... hvorfor må BMW'ene være så jævlig stive da? Jeg syns 5-serien med "sportspakke" er alt for hard når man skal kjøre rundt i Oslos hullete gater. X5'en med sportspakke er jo helt latterlig hard..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...