Evopower Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Noen som vet når modellguiden på bimmers.no blir oppdatert? Har jo kommet en del nye modeller nå som trenger å få lagt ut litt specs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Modellguiden bør absolut oppdateres, men utfordringen er å finne tid til slike ting. Husk at bimmers er et hobbyprosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg har egentlig ikke så lyst til å holde på å gjøre det manuelt. Har derfor dratt det ut i det lengste i håp om å få tid/ork/lyst til å scripte en php-løsning for modellguiden.. nå er jeg helt "swamped" til godt utpå nyåret, men håper kanskje noen her inne har peiling nok på php til å scripte en fin løsning? I så fall er det bare å gi beskjed. Det er forresten muligheter for at jeg kan stille opp som referanse om noen datastudenter trenger litt "kjøtt på beinet".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 http://www.bmw.no/nybil/sammenlign/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå