Evopower Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Noen som vet når modellguiden på bimmers.no blir oppdatert? Har jo kommet en del nye modeller nå som trenger å få lagt ut litt specs..
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 Modellguiden bør absolut oppdateres, men utfordringen er å finne tid til slike ting. Husk at bimmers er et hobbyprosjekt...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg har egentlig ikke så lyst til å holde på å gjøre det manuelt. Har derfor dratt det ut i det lengste i håp om å få tid/ork/lyst til å scripte en php-løsning for modellguiden.. nå er jeg helt "swamped" til godt utpå nyåret, men håper kanskje noen her inne har peiling nok på php til å scripte en fin løsning? I så fall er det bare å gi beskjed. Det er forresten muligheter for at jeg kan stille opp som referanse om noen datastudenter trenger litt "kjøtt på beinet"..
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 http://www.bmw.no/nybil/sammenlign/default.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå