sondre Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Da går jeg nok for BA (er i gangavstand fra jobben), har sølvfarget bil jeg og - og det så ikke ille ut på bildet av din (Tore Diesel) - faktisk ganske lekkert. Hvordan er utsikten fra innsiden, er utsynet OK (jentungen liker å følge med..)? Skal ha nye felger til sommerhjula regner med at det blir 18'' 235/40-18, er det 19'' på bildet av bilen din Tore? Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Utsikten fra innsiden er upåklagelig spør du meg Har 2 gutter som liker å følge med jeg også, og det var faktisk på grunn av dem at jeg sota vinduene i det hele tatt. Gadd ikke å begynne med de sugekoppgreiene, i og med at jeg ikke hadde orginale solgardiner i dørene. Ja det er 19" felger som står på bilen på bildet der ja. 9X19" med 235/35-19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Gadd ikke å begynne med de sugekoppgreiene, i og med at jeg ikke hadde orginale solgardiner i dørene. Exactly my thougts too Har time hos BA Bilglass på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Du må legge inn bilder her, med resultatet du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 På Autofilmessa på exporama har solfilmeksperten tilbud på toning av rutene. 5000kr for alle rutene uten frontruta på sedan. Det var noe dyrere på BMW da alle rutene var litt spesielle med formen.. Men 5000kr syns jeg absolutt ikke var en gæren pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Du må legge inn bilder her, med resultatet du også Spørs om jeg tør det, ser ikke ut med hjula som er på nå (sammenlignt med din), og det blir ikke nye før til sommeren Men får se om jeg ikke får gjort noe med den saken etterhvert - bildet etter altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Spørs om jeg tør det, ser ikke ut med hjula som er på nå (sammenlignt med din), og det blir ikke nye før til sommeren Men får se om jeg ikke får gjort noe med den saken etterhvert - bildet etter altså Spørs om jeg får ta det som et kompliment Takk i allefall! Men har noen vinterhjul som skal på snart jeg også, og de er ikke akkurat noe å skryte av. 15" orginal alu faktisk......triste greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 205/60-15 org. felg - kjenner meg igjen der ja... - kom på i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Da er solfilmen på plass Skal legge ut bilde om kort tid. Med fete 205/65-15 (hvis jeg husker riktig) Nokian GårsomHakapelittaRRRRSi og org. BMW superracing felger bestående av: 13 Al (Oppdaget av Wohler i 1827) Smelter ved 660,37 grader. Atomvekt: 26.98154 Fordeling: 2,8,3 8 isotoper En orbital på 3p1 og en tetthet på 2.6989 2 b Continued.... (tidligst etter helgen - forhåpentligvis før 1.11 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Nå har solfilmen fått "satt" seg skikkelig, og det er et par tre luftblemmer jeg ikke er fornøyd med. Skal kontakte BA Bilglass senere i dag (solfilmmontøren var ute en tur) for å klage min misnøye med litt for mye luft. Kommer tilbake med hvordan klagen blir behandlet litt senere. Bildet for vente inntil videre... 2bcon10nued Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 BA Bilglass fikset noen luftbobler, men et hår som var kommet på filmen på sidevinduet bak måtte jeg bare leve med, samt på sidevinduet på døren. Konklusjon: 4000,- er en OK pris, men skal du ha det 100% så gå et annet sted. Det du ikke ser på 2 meters avstand må man leve med var beskjeden jeg fikk. Hår og diverse dritt som fester seg på solfilmen må du også leve med. - Har du en gammal shabby bil og ikke gidder å gjøre det selv så bruk 4000,- her, hvis du ikke får det billigere andre steder. Ellers bør du være forsiktig med å la BA Bilglass gjøre jobben. Mulig jeg er kravstor, men det får nå bare være - jeg begynner å bli lei ubrukelige lakkverksteder og andre som slurver og ikke gjør en skikkelig jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 snakk om møkkasjappe. thanx for the heads up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Men kunne gjerne tenkt meg noen bilder likevel jeg. Sånn etterhvert liksom. Er av den nysgjerrige typen skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Skal få lagt ut noen bilder, med detaljer av hva jeg "må leve med" også. Lover å prøve til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 Tore Diesel, dette er for din skyld. Jeg advarer bilen er våt, møkkete og ser ikke ut! det er nesten flaut å legge ut bilder men, får håpe at ikke alt for mange ser på dem Bilde 1: skrått bakfra Bilde 2: skrått forfra venstre Bilde 3: skrått forfra høyre Bilde 4: høyre side Bilde 5: luft høyre bakdør Bilde 6: luft høyre bakdør closeup Bilde 7: hår høyre sidevindu, bagasjerom Bilde 8: hår høyre sidevindu, bagasjerom closeup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå