Gå til innhold

Solfilm - Oslo området

sondre
 Share

Anbefalte innlegg

Da går jeg nok for BA (er i gangavstand fra jobben), har sølvfarget bil jeg og - og det så ikke ille ut på bildet av din (Tore Diesel) - faktisk ganske lekkert. Hvordan er utsikten fra innsiden, er utsynet OK (jentungen liker å følge med..)?

Skal ha nye felger til sommerhjula regner med at det blir 18'' 235/40-18, er det 19'' på bildet av bilen din Tore?

Sondre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utsikten fra innsiden er upåklagelig spør du meg :)

Har 2 gutter som liker å følge med jeg også, og det var faktisk på grunn av dem at jeg sota vinduene i det hele tatt. Gadd ikke å begynne med de sugekoppgreiene, i og med at jeg ikke hadde orginale solgardiner i dørene.

Ja det er 19" felger som står på bilen på bildet der ja. :)

9X19" med 235/35-19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Autofilmessa på exporama har solfilmeksperten tilbud på toning av rutene. 5000kr for alle rutene uten frontruta på sedan. Det var noe dyrere på BMW da alle rutene var litt spesielle med formen.. Men 5000kr syns jeg absolutt ikke var en gæren pris.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må legge inn bilder her, med resultatet du også :)

Spørs om jeg tør det, ser ikke ut med hjula som er på nå (sammenlignt med din), og det blir ikke nye før til sommeren :oops:

Men får se om jeg ikke får gjort noe med den saken etterhvert - bildet etter altså :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg tør det, ser ikke ut med hjula som er på nå (sammenlignt med din), og det blir ikke nye før til sommeren :oops:

Men får se om jeg ikke får gjort noe med den saken etterhvert - bildet etter altså :?

Spørs om jeg får ta det som et kompliment :D Takk i allefall!

Men har noen vinterhjul som skal på snart jeg også, og de er ikke akkurat noe å skryte av.

15" orginal alu faktisk......triste greier! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er solfilmen på plass :) Skal legge ut bilde om kort tid. Med fete 205/65-15 (hvis jeg husker riktig) Nokian GårsomHakapelittaRRRRSi og org. BMW superracing felger bestående av:

13 Al (Oppdaget av Wohler i 1827)

Smelter ved 660,37 grader.

Atomvekt: 26.98154

Fordeling: 2,8,3

8 isotoper

En orbital på 3p1

og en tetthet på 2.6989

2 b Continued.... (tidligst etter helgen - forhåpentligvis før 1.11 :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Nå har solfilmen fått "satt" seg skikkelig, og det er et par tre luftblemmer jeg ikke er fornøyd med. Skal kontakte BA Bilglass senere i dag (solfilmmontøren var ute en tur) for å klage min misnøye med litt for mye luft. Kommer tilbake med hvordan klagen blir behandlet litt senere. Bildet for vente inntil videre...

2bcon10nued

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BA Bilglass fikset noen luftbobler, men et hår som var kommet på filmen på sidevinduet bak måtte jeg bare leve med, samt på sidevinduet på døren.

Konklusjon: 4000,- er en OK pris, men skal du ha det 100% så gå et annet sted. Det du ikke ser på 2 meters avstand må man leve med var beskjeden jeg fikk. Hår og diverse dritt som fester seg på solfilmen må du også leve med.

- Har du en gammal shabby bil og ikke gidder å gjøre det selv så bruk 4000,- her, hvis du ikke får det billigere andre steder. Ellers bør du være forsiktig med å la BA Bilglass gjøre jobben.

Mulig jeg er kravstor, men det får nå bare være - jeg begynner å bli lei ubrukelige lakkverksteder og andre som slurver og ikke gjør en skikkelig jobb :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore Diesel, dette er for din skyld. Jeg advarer bilen er våt, møkkete og ser ikke ut! det er nesten flaut :oops: å legge ut bilder men, får håpe at ikke alt for mange ser på dem :wink:

Bilde 1: skrått bakfra

525DAT 116

Bilde 2: skrått forfra venstre

525DAT 114

Bilde 3: skrått forfra høyre

525DAT 109

Bilde 4: høyre side

525DAT 107

Bilde 5: luft høyre bakdør

525DAT 111

Bilde 6: luft høyre bakdør closeup

525DAT 111 closeup

Bilde 7: hår høyre sidevindu, bagasjerom

525DAT 112

Bilde 8: hår høyre sidevindu, bagasjerom closeup

525DAT 112 closeup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...