Gå til innhold

bmw luer

Anni85
 Share

Anbefalte innlegg

Finnes det virkelig ingen i norden som selger slikt ?? :shock:

Da eksluderer jeg selvfølgelig BMWforhandler. . .vet jo at de selger, men

dårlig utvalg som regel.

Vil ha caps med BMWlogo (ikke M3 eller Formel1), men kun BMWlogo.

Det har ikke den lokale forhandleren engang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har hvertfall jeg bestillt meg en del stuff fra http://www.bmw-online.com :D

Gleder meg til M-kjørehanskene kommer :twisted:

Er det ikke litt risky å kjøpe slikt når du ikke vet hva de mener en S-størrelse er, en M-størrelse, osv?

Altså, kjørehansker er ikke noe som skal passe litt. Dem skal jo være som et tynt hudlag utenpå hendene.

Men men.. Håper dem passer på deg ihvertfall da ;)

Når jeg kjøpte kjørehansker (i fysisk butikk), så prøvde jeg ihvertfall ganske mange før jeg fant den som passet meg akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det virkelig ingen i norden som selger slikt ?? :shock:

Da eksluderer jeg selvfølgelig BMWforhandler. . .vet jo at de selger, men

dårlig utvalg som regel.

Vil ha caps med BMWlogo (ikke M3 eller Formel1), men kun BMWlogo.

Det har ikke den lokale forhandleren engang :(

Min datter har denne cap´en... også kjøpt hos den lokale BMW forhandleren her i Århus. Den skal din lokale BMW forhandler kunne selge deg.

Cap2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt risky å kjøpe slikt når du ikke vet hva de mener en S-størrelse er, en M-størrelse, osv?

Altså, kjørehansker er ikke noe som skal passe litt. Dem skal jo være som et tynt hudlag utenpå hendene.

Men men.. Håper dem passer på deg ihvertfall da ;)

Når jeg kjøpte kjørehansker (i fysisk butikk), så prøvde jeg ihvertfall ganske mange før jeg fant den som passet meg akkurat.

Joda, det er sant...så jeg også håper de passer perfekt :)

Størrelsene var 8-8,5, 9-9,5 osv.osv...

Får bruke de som vinterhansker itilfelle da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne selger de her i statene på bmw online

Det har vi allerede konstatert for 6 innlegg siden. Les innlegget til Andreas så ser du det du også... :roll:

tenkte bare jeg skulle legge ut et bilde,slik at vi kunne se hva vi snakket om,og eventuelt tilby meg åå kjøpe slike her borte hvist noen ville ha...

men vist dette var til iritasjon for deg,beklager jeg på det sterkeste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte bare jeg skulle legge ut et bilde,slik at vi kunne se hva vi snakket om,og eventuelt tilby meg åå kjøpe slike her borte hvist noen ville ha...

men vist dette var til iritasjon for deg,beklager jeg på det sterkeste...

Det ville være for dumt hvis en kommentar fra meg skulle stå i veien for en hyggelig tjeneste fra deg til de andre i forumet... :wink:

Hvis du leser innlegget fra Andreas så ser du at han har en direkte link til BMW onlinebutikken der luen selges... og jeg kan heller ikke se at du i ditt tidligere innlegg på vegne av andre forumtravere tilbyr deg å kjøpe produkter fra onlinetjenesten i USA. Saken er at det er for mye "ekko" her inne... og det er både kjedelig og irriterende for andre å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...