bmw pat Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Siste tur for sesongen er unnagjort, og bilen er gått til lagring i garasjen. Nå blir det et halvår med skruing og forbedring til neste vår. I mellomtiden kan en drømme seg bort med bildene på pc'en. God Vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 ohhh, LEKKER!! flott bil! hva er planene for den i garasjen da? det kosmetiske er jo perfekt spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Dette var helt klart en godbit... nesten like fin som E9... ... Dagens BMW´er er ganske enkelt ikke like elegante som de gamle klassikerne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Føler med deg..skal parker til helga tenker jeg..men ska gå grundig tilverks med vaskingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Dette var helt klart en godbit... nesten like fin som E9... ... Dagens BMW´er er ganske enkelt ikke like elegante som de gamle klassikerne... Så enig så enig, er liksom noe majestetisk over disse eldre BMWene. Bilen så uansett strøken ut, og de felgene var utrolig pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Meget fin bil >bmw pat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Må lufte gliset ditt oftere, jeg har aldri sett den i Haugesund. Nyyyyyydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 eEk skrev: ohhh, LEKKER!! flott bil! hva er planene for den i garasjen da? det kosmetiske er jo perfekt spør du meg. Blir litt forskjellig plukk. Eg har bestillt alle lyktene nye, både fremme og bak. Disse er litt matte og preget av at de er 20 år så disse skal byttes. Komplett M635csi understell skal på. Bilstein demperne har jeg allerede. Skal skifte fjærer og stabstag Ny manuell kasse skal inn da automaten min ikke taklet 1 bar ladetrykk. Se om det går an å grave opp penger til et rustfritt eksosanlegg. Nytt gulvteppe skal inn. Bestilles av world upholstery da orginal teppet er utgått. sjekk ut http://www.worlduph.com/ hvis du trenger tepper, orginale setetrekk, taktrekk osv til eldre bmw Ellers er det jo økonomien som må sette en demper for lysta, men man får se hvor mye en får gjennom "familierådet". Er ikke alltid like lett å forklare at en baklykt til 6 serie koster 4000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Wow. Du har en fantastisk nydelig E24. Og i mine øyne er E24 det peneste BMW noen gang har produsert. Håper jeg får eie ett like pent eksemplar, eller kansje dette eksemplaret en gang . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Håper jeg får eie ett like pent eksemplar, eller kansje dette eksemplaret en gang . Uansett kva du byr, så overbyr eg deg Kjempe fin bil! Fleire bilder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 konge bil! E-24 er en utrolig nydelig bil. da prater vi om lekre linjer. får vann i munnen. også et så velholdt eksemplar er nok mange som misunner deg den godbiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Strøøken! Felgene kledde den også veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Håper jeg får eie ett like pent eksemplar, eller kansje dette eksemplaret en gang . Uansett kva du byr, så overbyr eg deg He he, kan bli litt av en budrunde dette bmw pat . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 OOOOOOO. Meget fin og strøken E24 Drømmebil Passende lav, pene felger og pen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå