Gå til innhold

Da var sesongen over...

bmw pat
 Share

Anbefalte innlegg

var bra at du viste bilde av bilen din til bmw-norge nå! :D såg den på gatebil utstillingen på oasen tidligere i år, jeg må si det var et finere syn i virkeligheten, utrolig forseggjort! Liker ikke rondell felgene på e34, og e39, men på denne bilen er de jo som skapt for :wink:

men manuell gir blir det jo perfekt.. lykke til videre, håper vi får se flere bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle god orda. Ska se om eg ikke har noen flere bilder. Står en m106 motor i bilen nå. Kjekt med litt mer futt enn en standard 3,5 liter, + at det ikke er for mange 6 serier med denne motoren.

Angående salg av bilen, så blir nok det uaktuelt. Hadde nok angra meg ihjel visst eg i et svakt øyeblikk skulle selge denne.

Hadde et bilde her når eg var på ustilling. Har vært lagt ut før tror jeg.

utstilling.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøff bil! :D Blir moro å parkere bilen for vinteren når den blir ferdig fra oppbygging i morgen :P

Noen som vet hvor lang tid det bør ta fra bilen er lakkert til første polish?

Min lakkerer sa at jeg godt kunne polere med en gang jeg hentet bilen hos han, men det er jo ikke noen poeng da det allerede ER blankt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøff bil! :D Blir moro å parkere bilen for vinteren når den blir ferdig fra oppbygging i morgen :P

Noen som vet hvor lang tid det bør ta fra bilen er lakkert til første polish?

Min lakkerer sa at jeg godt kunne polere med en gang jeg hentet bilen hos han, men det er jo ikke noen poeng da det allerede ER blankt..

du kan polere med en gang men porene i lakken er ganske mettet siden lakken er så ny.hvis jeg skal legge teflon på en bil og den har blitt lakkert må jeg vente i 2 uker.for da har porene åpnet seg litt slik at den drar til seg behandlingen.

jeg hadde polert bilen min flere ganger i løpet av vinteren hvis jeg sulle hatt bilen på veien.vasket den ofte også og spylt godt i hjulbuer og under salt er en fæl ting for biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...