Gå til innhold

Lakk til skilt for å unngå fotoboksene.

ferthux
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

en kompis av meg kjøpte noe som het photo-blocker ell noe lignende.. det funker ikke i det hele tatt. ikke overhodet fungerer det. eneste som skjer er att skiltet ditt blir gult. jeg kan prøve å få tatt bilde av skiltet hans. så får du se. så rådet er, hold deg til fartsgrensene der du vet hvor det står bokser. dette er jo bare ræl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere her så funker de sprayene like bra som å henge en cd i speilet i ruta.

De fungerer muligens i england der skiltene er av plastikk uten noen uthevinger. Her i landet har de som sagt null effekt.

Ellers henger jeg meg på at det er skumlere med sivile politibiler. Alle de siste gangene jeg har kjørt fredrikstad - oslo har jeg kjørt forbi folk i veikanten som har blitt stoppet, og det virker også som det har vært en del uniformert politi på veiene i det siste også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor man får kjøpt lakk, som gjør at fotoboksene ikke kan lese skiltet? PM![/quot

er vel ikke verre enn å være litt ekstra oppmerksomnår du er i en fotoboks "jungel", i nærområdene lærer man jo fort hvor boksene står uansett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri trodd på sånne produkter jeg heller, helt til en dag jeg tok bilde av meg og noen kompiser sine biler, hvor han ene har sprayet no sånt på skiltet sitt, og det skiltet er det enesste som var uleselig på bildet! alle skilta er klare og lette å se, mens hans er bare en lysende firkanta ting i fronten! moro synes jeg da... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri trodd på sånne produkter jeg heller, helt til en dag jeg tok bilde av meg og noen kompiser sine biler, hvor han ene har sprayet no sånt på skiltet sitt, og det skiltet er det enesste som var uleselig på bildet! alle skilta er klare og lette å se, mens hans er bare en lysende firkanta ting i fronten! moro synes jeg da... :lol:

Mulig du kan få lakt ut dette bilde så andre kan se? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedenfor å bruke mye tid på å leite etter midler for å lure seg forbi fotoboksen, er det ikke da bedre og heller lette litt på høyrefoten? :)

Det er jo sant nokk det. Men pluttseilig en dag har de smelt opp en boks på ett nytt sted og du ligger litt over fartsgrensa, og vipps så er du sponsor av julebordet til de blåkledde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...