Nautiluz Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Mye "bra" alternativer til lakken som kom er nå gett! Vet desverre ikke hvor du kan få tak i den lakken er ferthux, leter etter den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Mener jeg så en annonse på www.x.org men fant den ikke nå . Skal sjekke når jeg kommer hjem. Men er iallefall ikke noe norsk nettside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 en kompis av meg kjøpte noe som het photo-blocker ell noe lignende.. det funker ikke i det hele tatt. ikke overhodet fungerer det. eneste som skjer er att skiltet ditt blir gult. jeg kan prøve å få tatt bilde av skiltet hans. så får du se. så rådet er, hold deg til fartsgrensene der du vet hvor det står bokser. dette er jo bare ræl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Eneste måten en slik "lakk" kunne fungert hadde vært om bildet ble tatt RETT forfra. Da ville blitsen fra fotoboksen blenda linsa. Men Det er vel få fotobokser som står "rett foran" biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Her er litt div linker til folk som får spasmer bare de nærmer seg en nazi-boks:-) http://www.gamerz.no/Scripts/prodView.a ... oduct=4832 http://www.botogbedring.no/ http://fotoboksvarsler.com/shop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Som nevnt tidligere her så funker de sprayene like bra som å henge en cd i speilet i ruta. De fungerer muligens i england der skiltene er av plastikk uten noen uthevinger. Her i landet har de som sagt null effekt. Ellers henger jeg meg på at det er skumlere med sivile politibiler. Alle de siste gangene jeg har kjørt fredrikstad - oslo har jeg kjørt forbi folk i veikanten som har blitt stoppet, og det virker også som det har vært en del uniformert politi på veiene i det siste også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er det noen som vet hvor man får kjøpt lakk, som gjør at fotoboksene ikke kan lese skiltet? PM![/quoter vel ikke verre enn å være litt ekstra oppmerksomnår du er i en fotoboks "jungel", i nærområdene lærer man jo fort hvor boksene står uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Min TomTom varsler rett før tunnellinngangen Da er det bare å gi faen i å kjøre for fort inne i tunnellen Virker som du har en grei varsler. Hvor fikk du tak i den og hvordan er det med oppdateringer osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 jeg har aldri trodd på sånne produkter jeg heller, helt til en dag jeg tok bilde av meg og noen kompiser sine biler, hvor han ene har sprayet no sånt på skiltet sitt, og det skiltet er det enesste som var uleselig på bildet! alle skilta er klare og lette å se, mens hans er bare en lysende firkanta ting i fronten! moro synes jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 jeg har aldri trodd på sånne produkter jeg heller, helt til en dag jeg tok bilde av meg og noen kompiser sine biler, hvor han ene har sprayet no sånt på skiltet sitt, og det skiltet er det enesste som var uleselig på bildet! alle skilta er klare og lette å se, mens hans er bare en lysende firkanta ting i fronten! moro synes jeg da... Mulig du kan få lakt ut dette bilde så andre kan se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 jeg skal se om jeg finner det vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Fortsetter myndighetene å sette ned fartsgrenser slik de har gjort til nå vil vi statistisk sett kjøre i revers innen 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 I stedenfor å bruke mye tid på å leite etter midler for å lure seg forbi fotoboksen, er det ikke da bedre og heller lette litt på høyrefoten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 I stedenfor å bruke mye tid på å leite etter midler for å lure seg forbi fotoboksen, er det ikke da bedre og heller lette litt på høyrefoten? Det er jo sant nokk det. Men pluttseilig en dag har de smelt opp en boks på ett nytt sted og du ligger litt over fartsgrensa, og vipps så er du sponsor av julebordet til de blåkledde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Joda, det kan jeg da forstå. Kommer mange flere fotobokser her i Vestfold nå, så det er bare og glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå