StigJ Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hadde bilen hatt en litt mindre femi farge og MASSE senk hadde den faktisk blitt ganske grei spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 den er ikke hevet, men når du får så store felger på en bil med originalt hjulopheng, blir den høyere.. min så grei ut helt til jeg fikk 17 tommere på, først nå ser jeg at jeg må senke bilen foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 GEzez!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Har de bomma med widebodykitet eller hva? Var ikke noen pen bil slik den står der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 er vel ein grunn til at han skal selge bilen... Eg hadde ikkje tørt å vist meg i den!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 tenk om fyren er her på forumet, tenkt vis det var en av deres biler som ble disset så ut! Hmm, jo men hadde jeg hatt noe så forfærdelig stygg bil hadde jeg fortjenet å bli disset.. Masse på denne bilen her som IKKE stemmer. Merce felger på BMW?? hallooo de er jo konkurenter! Bilen har fått på bodykit, da er det normalt å senke bilen, men neida her heiser vi den. Lurer litt på om eieren kanskje heller skulle vurdert en X5 Eneste positive med salgs annonsen, er vel att det følger med 18" BBS felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Bimmer blir sånn når man putter merce felger på dem. Senker hele inntrykket de felgene.... he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ja her var det mye kritikk ute å går...sjekk ut bmwccn sin diskusjon rundt denne bilen..virker som de har en annen policy på forumet angående dette med kritikk og uttalelser om andres biler. Bilen var faktisk pen den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå