Mr.Plow Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Aldri ALDRI hør på foreldrene dine når du skal kjøpe bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg hadde japansk bil som første bil. En Mazda Mx-3 og det ble en dyr erfaring. Lå i hele fjor vinter og skrudde og byttet slitedeler og jeg skal love deg de var mye dyrere enn Bmw sine deler! En opphengskule kostet 430kr stk uoriginalt på mekonomen mot bmw sine 230kr PARET elns. De bakre foringene kostet 750kr stk osv. Japanske deler er mye dyrere enn Bmw sine så må du først begynne å skru så skal du skru mye mer på enn Bmw enn en japansk bil for at det skal bli like dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg har en liten teori angående driftsikkerheten til japser kontra tyskere, Sammenligner du utstyrsnivå o.l. på en ny toyota og en ny bmw, i omtrent samme prisklasse, vil du ikke finne så store forskjeller. Her må jeg være litt uenig med deg. Ser du på en Ny Mazda 6 Kontra en Bmw 318 f. eks så vil du se at Mazda'n i utgangspunktet er bedre utstyrt. Utstyret i Bmw må du betale ekstra for. Men legger du ut mange tusenlapper vil Bmw'n helt klart bli bedre utstyrt etterhvert, men du får mer utstyr for pengene om du har valgt Mazda'n. Er en grunn til at så mange E46 har el vinduer foran og sveiv bak. Pga man må betale ekstra for el bak. Dette synes jeg er latterlig når det koster fabrikken så lite ekstra å hive inn el bak og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 en ting jeg alltid har lurt på. denne myten med at bmw har de dyreste bildelene. hva er det for noe a? er det en sammensvergelse som jungeltelegrafen har bringet videre? jeg har ikke opplevd til dags dato attjeg syns noen av mine bildeler har vært noe "spesiellt" dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 en ting jeg alltid har lurt på. denne myten med at bmw har de dyreste bildelene. hva er det for noe a? er det en sammensvergelse som jungeltelegrafen har bringet videre? jeg har ikke opplevd til dags dato attjeg syns noen av mine bildeler har vært noe "spesiellt" dyre. Bmw er etter min erfaring meget billige i forhold til andre bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Aldri ALDRI hør på foreldrene dine når du skal kjøpe bil!!!! Heller ikke hvis din far f.eks har en E39 540i Touring... og/eller en E30 M3 som et hobbyprosjekt ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ikke kjøp det første og beste du kommer over. Kan ikke si noe mere enn det. Er du heldig kjøper du bilen av en som elsker sin BMW og tar godt vare på den.Kan da nevne pappa sin 525 tds. Gått 320k og det eneste som er bytta er foringer bak, olje, støtdempere forran (2 ganger). Og vannpumpe...Kokte bilen faktisk 3 ganger uten at noe gikk galt! Du kan klart få en mandagsbil som er rævkjørt til døde av en "mekaniker". Bruk god tid å let!! Så blir sikker du også kjempefornøyd:D PS: Jeg kjører enda med en 1974 mod bmw...men det er en helt annen årgang og kvalitet Skriveleif... OT: Kjører du en rødbrun 2002? Mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå