Gå til innhold

Offisielle bilder og film av nye 3-serie cabriolet

Share

Anbefalte innlegg

Model

Price OTR

Power

hp

Torque Nm

Zero – 62mph seconds

0 - 62

Top speed mph

Combined

mpg

BMW 325i Convertible

£33,030

218

270

7.6

152

35.8

BMW 335i Convertible

£37,895

306

400

5.8

155*

28.5

The new BMW 3 Series Convertible

-Innovative folding hard-top roof

-World’s first Sun-Reflective leather upholstery

-All-new petrol engines with High Precision Direct Injection

-World’s first convertible car with through-load luggage storage

2pt9x8m.jpg

2uqc551.jpg

BMW_3seriecab_front_stor.jpg

623d6a3189a5da406ae442d29a89982e.jpg

attachment1xe6.jpg

attachment3je6.jpg

attachmentqh1.jpg

bmw3convertible1qr9.jpg

bmw3convertible2jb6.jpg

bmw3convertible6zq7.jpg

bmw3convertible7mg0.jpg

Roof Top: The roof can be stowed or raised in approximately 22 seconds and as it features a larger rear glass windscreen and side windows, visibility has improved by 38 per cent compared to the outgoing 3 Series Convertible.

With the roof up 350 litres of storage capacity beckons while with the roof down, the boot accommodates up to 210 litres of luggage. In another world first, the rear seat backrests of a 3 Series Convertible can also be folded flat to provide additional storage space.

As an option, a through loading system with transport bag can also be specified to allow for longer or bulkier items to be accommodated and it can still be used when the folding metal roof is lowered.

SunReflective Technology: The new BMW 3 Series Convertible can also be specified with the world's first Sun-Reflective Technology leather upholstery. Special pigments embedded into the leather help reflect infra-red radiation ensuring treated areas that are exposed to sunlight for a prolonged period can remain up to 20 degrees cooler compared to

untreated leather.

3 stk filmer:

Tak opp og ned

Kjøretur

Interiøret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

* 335i, 306 hk, 400 Nm, 0-100 km/h på 5,8 sekunder, topphastighet 250 km/h. Bränsleförbrukning 9,9 lit/100 km.

* 330i, 272 hk, 320 Nm, 0-100 på 6,7 sekunder, topphastighet 250 km/h. Bränsleförbrukning 8,1 lit/100 km.

* 325i, 218 hk, 270 Nm, 0-100 på 7,6 sekunder, topphastighet 245 km/h. Bränsleförbrukning 7,9 lit/100 km.

* 320i, 170 hk, 210 Nm, 0-100 på 9,2 sekunder, topphastighet 220 km/h. Bränsleförbrukning 6,7 lit/100 km.

* 330d, 231 hk, 500 Nm, 0-100 på 7,1 sekunder, topphastighet 245 km/h. Bränsleförbrukning 6,9 lit/100 km.

meget interresant motor program hvertfall, og som vi ser, 320i, har nå 170hk.

8)

Mht den drømmen, så stod det en Seat Cordoba, på taket av denne nye E93'en min...Med piggdekk, så taket var fullstendig ødelagt av den j***** Seat'en...

Hehe, men jeg kunne gjerne tenkt meg denne jeg, lommeboka hadde nødvendigvis ikke være like fornøyd men, litt moro må man da ha.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skremmende, og jeg kan ikke finne helt hva der er, men det er et eller annet med baken på den bilen som minner meg om Saab cab..... :?

Kan det være denne vinkelen som gjør at hjørnet bak kan minne om saab?

bakfrand5.jpg

Det er ikke mye det minner meg om saab men kanskje en bitte bitte ørliten bit??....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo egentlig veldig pen ut! :D En må jo tenke på at dette er en standardmodell. Når vi får M-fangere og diverse dilldall å putte på, så blir det nok bedre.

M-pakken til coupeen gjorde ikke akkurat store utslaget visuelt, og spesielt M-baken ser jo helt jævlig ut.

53na.jpg

Det blir vel antageligvis samme greiene på cabrioleten.

Jeg er uansett ingen stor fan. Fronten er tam og bakfra og på skrå bakfra ser den jo ut som en hvilkensomhelst stor amerikansk familiebil. Og som nevnt, de Audi-pottene da.. Rett og slett ganske fantasiløs design. Den er ikke stygg, men jeg får i hvertfall ingen wow-følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...