Just-turbodiesel Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 hei er nå ett år tel je får lappen og TRENGER tips åssen bil je ska ha!!! -pris MAX 80-90 000 kr -ska gå no grådig(må væra trimmingsvennlig)Ska ha minst 300hk så... har tenkt på m535i eller gjerne noe som er ganske lett å bygge, uten STORE modifiseringer som ombygging ta karosseri og sånt(ikke no sånt) GI meg noe gode tips a, gjerne hvem je skal kontakte for deler,eller hvor je kan skaffe det...?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 80-90k for en førstebil - med trimmingspotensiale till 300hk Hva skjedde med meg, jeg hadde en ascona Uansett.... E30 325 type strøken ca 50k den klarer du å få klemt ut 300hk av med de resterende penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ford Sierra Cosworth 2wd sedan får du for den prisen, og de kan du lett trimme til "minst"300hk som du vil ha. Men vær på vakt, myye risige biler av den typen der ute For deler og trim kan du høre med Jenspeed i Fredrikstad, har stålpeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 En 316i tror jeg holder i første omgang for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jepp.. Første bilen bør være en bil som du kan smelle/bulke litt uten at du bryr deg, pga det kommer til å skje. + du må tenkte på at du skal forsikre bilen.. har du ikke noe bonus er f.eks cosworth oppe i 25tusen kr klassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg regner med at du har litt erfaring med motor og skruing da du kaster deg rett utpå med 300hk. Man skal ha litt peiling på håndtering av såpass også. Men jeg regner med at du vet dette. Siden du spør på et BMW forum så regner jeg med det er BMW du spør etter. Den mest driftsikre bilen med 300hk til 100k jeg kan tenke meg er en E28/E30 med S38/S50 motor. Dog er det ikke lovlig godkjent. Men lovlig godkjent BMW med 300hk får du ikke til 90k. For deler og trim kan du høre med Jenspeed i Fredrikstad, har stålpeil Sarpsborg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 i avataren så harn jo flere fordr og bmw'r .. og første innlegget ... jeje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 kjøp en 200sx s13 du. den fra japan har s14 motor (lett 300hk) å den er det ikke så nøye om du vraker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 kjøp deg en råtten sierra 2,0 is, de er kjempeartige sladdebiler tro meg det er nok krefter for deg første vinteren, selv en original 528 ble for mye for meg første året mitt og e30 325 ligger jo nesten på toppen i ulykkesstatistikker blandt ungdommer.. sierraen er lett å skru på skulle du dunke borti noe også.. spar heller pengene og spar enda mer mens du har sierraen og kjøp deg en strøken m3 eller noe sånt om et par år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Når han skriver prisklasse 80-90 000 sier det seg selv at han vil ha en skikkelig bil og ikke no råtten sierra. 300Hk syntes jeg hørtes villt ut for en 18 åring og vil minne deg på at det ikke er så gøy å starte på topp for da går det jo kun en vei etterpå. Jeg brukte opp alle pengene mine på min første bil (ca 100 000kr) og angrer meg litt i ettertid. Det en ikke tenker på når en kjøper bil for første gang er at uventede utgifter som slitedeler, reperasjoner, nye dekk, forsikring, bomring osv osv kommer i tillegg og det er greit å ha litt på konto i tilfelle en skulle komme ut for noe. Du får bra biler til 60 000kr og da har du enda 20-30 000kr du kan spare eller få bruk for siden Jeg bil anbefale deg å finne deg en Bmw E36 320. De går godt nok til å begynne med. Eventuelt en 325 for siden du søker litt pulver Uansett hva du kjører så går det aldri godt nok da du blir vant til hk antallet. De bilene jeg listet opp over går bedre enn en gjennomsnittlig bil uansett så gass respons vil du få Og det at alle bulker førstebilen sin er bare tull! Det går på sjåføren og ikke hvor lenge han har hatt lappen. Jeg holdt førstebilen min strøken og har planer om å holde min neste bil det også. Selv om man er 18 (eller 19 som jeg er) så kan en fint klare å holde bilen på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 jeg ville prøve å ikke få han til å bruke så mye penger på sin første bil da..hehe. Alle rånekameratene mine har bulka første året, vi er en litt vill gjeng kan du si. men det er ikke sikkert alle er sånn, det er sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 jeg ville prøve å ikke få han til å bruke så mye penger på sin første bil da..hehe. Alle rånekameratene mine har bulka første året, vi er en litt vill gjeng kan du si. men det er ikke sikkert alle er sånn, det er sant! Det spørs hva du bruker bilen din til. Er du gla i den og redd for den tar du det gjerne litt mer ro enn om du kjører for å ha det morro og gi f Er ikke alltid det lønner seg å kjøpe billigst. Man får det man betaler for er det noe som heter. er lite vits å bruke 20 k på en bil man må bruke 10 000kr på i deler på kort tid istedet for å betale 30 k for en bil i god stand hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 fore life Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 e30 selfølgelig, prøv ålet opp en 327 som det er få av men, det er en lavkomresjons maskin som er tenkt til turbo hoho. blåser mye gamp ut av den da og det er en bmw ikke noe japaner greier + e30en er jo perfekt burnebil lett og go på ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg regner med at du har litt erfaring med motor og skruing da du kaster deg rett utpå med 300hk. Man skal ha litt peiling på håndtering av såpass også. Men jeg regner med at du vet dette. Siden du spør på et BMW forum så regner jeg med det er BMW du spør etter. Den mest driftsikre bilen med 300hk til 100k jeg kan tenke meg er en E28/E30 med S38/S50 motor. Dog er det ikke lovlig godkjent. Men lovlig godkjent BMW med 300hk får du ikke til 90k.For deler og trim kan du høre med Jenspeed i Fredrikstad, har stålpeil Sarpsborg. Faen, blander alltid de byene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Uansett.... E30 325 type strøken ca 50kden klarer du å få klemt ut 300hk av med de resterende penga Jeg ville ikke solgt en STRØKEN E30 til en som var 17år og skal på død og liv ha 300hk+ i sin første bil!! Galskap... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå