Gå til innhold

trenger tips???åssen ungdomsbil?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hei er nå ett år tel je får lappen og TRENGER tips åssen bil je ska ha!!!

-pris MAX 80-90 000 kr

-ska gå no grådig(må væra trimmingsvennlig)Ska ha minst 300hk så...

har tenkt på m535i eller gjerne noe som er ganske lett å bygge,

uten STORE modifiseringer som ombygging ta karosseri og sånt(ikke no sånt)

GI meg noe gode tips a, gjerne hvem je skal kontakte for deler,eller hvor je kan skaffe det...?![/quot

kjøp deg heller en innstegsbil av typen 316 eller 318. er vel ikke særlig fornuftig med en 300 hk`ers bil når man har en rykende fersk lapp. bruk heller pengene på styling :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke annbefale deg å gå for en så kraftig første-bil, hadde selv en 535 med 218hk som første bil og jeg er glad den er solgt ellers hadde det ikke vært bil eller sertifikat igjen... Du blir garantert gal i hode når du har mye under panseret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på gutta her, vil anbefalt en e36 320i, der har du jo en flott rekkesekkser med helt grei gassrespons.

Vis du skal reg en bil med 300hk og du er 18år, tipper je forsikringa di kommer oppi 50.000kr, ja jeg skrev 50.000kr, og dette er ikke noe tull jeg snakker om.

Til og med med en e36 320i med null i bonus, vil det bli enn 15-25.000kr.

Beste er å starte f.eks med en 316 og bygge seg opp, tenk på liv,helse og økonomi før du kaster deg ut i noe vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis gutten vil ha mye power så må han vel få ha det, vi leser i avisen om ett års tid mann 18 mistet kontrollen og kjørte i en fjell vegg eller noe..

e30 e325 har mer enn nok power og sjåfører som har hatt 325 vet att det drar greit..

etter hvert så kan du turbo konvertere.

men det er opp til deg

e36 318is er jo også en helt grei første gangsbil. 150hk med effektanlegg (rett meg hvis jeg tar feil) så den rikker jo litt på seg den også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første bil hadde 122 HK... og det var ganske mye mye for snart 22 år siden. Jeg tviler på om dagens 18 åringer er bedre sjåfører enn vi var... :lol:

70% av alle som kjører bil anser segselv for å være en over gjennomsnitetet god sjåfør. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel ikke 400 HK ut av en 1,8 liter ved 1,5 bar?

Hvis den har 100 HK uten trykk så havner man på ca 225 HK med 1,5 bar.

Står at det er en gt-r motor som står i den. Den har vel ca 200 hk orginalt med turbo (tror jeg). Så er det større turbo på den, og direkteinnsprøytning av bensin inn i innsuget(man kan se to dyser på bildet). Så man kan vel kanskje få 400hk hvis man er heldig, men jeg tror egentlig ikke det er reelt, og det holder nok ikke lenge med orginal innmat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...