Fredrik Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 70% av alle som kjører bil anser segselv for å være en over gjennomsnitetet god sjåfør. Viste du forøvrig at Porsche anser at selv de beste sjåførene kun klarer å utnytte ca. 70% av en Porsche´s potensiale... eller at at en gjennomsnitlig god sjåfør kun klarer å utnytte ca. 40% av en Porsche´s potensiale. Jeg tror tallet er litt høyere for en BMW, men ikke mye høyere...
Søreng Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 det går igjenn i så å si alle som har lagt innlegg her, kjøp deg heller en bil som er litt billigere og ha igjen litt penger!! Kjøpte meg nettop en e36 320i som første bil og tror jeg har mer enn nok å holde på veien der.. Har jo ikke lappen enda heller så får ikke kjørt bilen så mye enda, men de gangene jeg er ute prøver jeg jo selvfølgelig litt!! Tror nok en 320 eller en 325 er mer enn nok.. De spinner lett hvis det er det som er poenget!? Prøv å husk også som de andre sier, at det kommer masse utgifter i tillegg, som forsikring, bomring, evt. bøter, slitedeler og ikke minst bensin +++ Du bør gjærne tenke på det når alle annbefaler deg det, men du bestemmer jo selvfølgelig selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå