Gå til innhold

bedre lyd i e.46?


 Share

Anbefalte innlegg

En rimelig og bra forsterker er f.eks. denne:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1663

Når jeg får inn en E46 som vil oppgradere med en forsterker på originalhøyttalerene pleier jeg å montere den oppå plastikkdekselet som ligger over reservehjulet. Da er den ute av veien og skjult. Fester dem bare med en god borrelås. Litt legde på ledningene, så har man fin tilgang til reservehjulet og. Heller ingen problemer med varme. I alle fall, ikke på en slik forsterker som bare er koplet til vanlige høyttalere.

Her er et eks. på høynivåadapter.

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1450

Vi bruker selv Stinger sine adaptere. Funker bra de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En jeg prata med på den lokale Bilradiospesialisten her i bygda påstod det skulle komme noen fiffige forsterker-greier fra Blaupunkt i begynnelsen av mai. Dette skulle bare være å koble rett på den originale spilleren/ledningsnettet i løpet av fem minutter.

Noen som vet noe om dette?

Mr.Stream?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg prata med på den lokale Bilradiospesialisten her i bygda påstod det skulle komme noen fiffige forsterker-greier fra Blaupunkt i begynnelsen av mai. Dette skulle bare være å koble rett på den originale spilleren/ledningsnettet i løpet av fem minutter.

Noen som vet noe om dette?

Mr.Stream?

Dette venter jeg i spenning på å høre mer om! Litt skuffende lyd i bilen ja... Men er ikke interessert i å montere mer enn det som er originalt da jeg synes det fort blir rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Men hvor kobler man typisk til hvis man vil ha ekstern forsterker da? skjøter høyttalerkablene til fronthøyttalere helt fremme og kjører disse bakover til en forsterker for så å kjøre frem igjen? Evt med denne høynivå->lavnivåkonvertereren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg prata med på den lokale Bilradiospesialisten her i bygda påstod det skulle komme noen fiffige forsterker-greier fra Blaupunkt i begynnelsen av mai. Dette skulle bare være å koble rett på den originale spilleren/ledningsnettet i løpet av fem minutter.

Noen som vet noe om dette?

Mr.Stream?

Dette venter jeg i spenning på å høre mer om! Litt skuffende lyd i bilen ja... Men er ikke interessert i å montere mer enn det som er originalt da jeg synes det fort blir rotete.

Audison har hatt dette i snart 10år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

hei.

er det noen som vet om noen DIY innlegg for kobling av diverse annlegg i e46??

bare lurer på en ting.

Jeg er oppvokst med cerwin vega og syntes de spiller gromt.

http://mobilsentrum.no har en del høytalere, subber og forsterkere fra cv.

har noen erfaring med disse? er det skvip eller er det noe å satse på hvis man skal ha skikkelig dunk dunk ;)

takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...