Frode H. Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 http://www.technicas.no/ har alltid hatt godt utstyrte biler til salgs men nå begynner jeg virkelig å få sansen for utvalget deres! Sjekk antallet med M-Sport biler de har å tilby! Slikt kan vi like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 skikkelig bra biler der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 De har alltid hatt mye bra biler inne, og de vant vel en pris for beste bruktbilbutikk en gang. Tror det var Drammens tidene som hadde den kåringen. Så deres annonse i Autobørsen, og la også merke til det stor antallet av BMW`r med M-pakke. Ble nesten litt fristet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Utvalget har alltid vært bra, men servicen i butikken har til tider vært litt snodig. Hvis jeg ikke husker helt feil så var det der en selger (i bar overkropp!) sa at det var jo bare fint med litt bulker i bilen, da ble man ikke så lei seg når man fikk fler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Fine biler men under fliken info sto det "Alle biler kan leveres med inntil 2 års garanti". Mente dette var et tema på tv2 hjelper deg hadde oppe at 5 år er garantien etter forbrukerkjøpsloven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hvis jeg ikke husker helt feil så var det der en selger (i bar overkropp!) sa at det var jo bare fint med litt bulker i bilen, da ble man ikke så lei seg når man fikk fler.. Haha.. Så bra... Da er du ivrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Her var det mange fine biler... og det er liten tvil om hva som selger for tiden når 75% av BMW´ene har dieselmotor. Jeg likte spesielt den røde E46 Touringen i åpningsbildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Mange interreressante biler hmm.Diesel-biler ser ut til å være i vinden ja Tror jeg må stikke innom neste gang jeg er i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Eg liker ikkje helrøde biler i utgangspunkte men denne Var sikkeleg fin. Denne kunne eg godt tenkt meg, rett og slett nydeleg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Fine biler men under fliken info sto det "Alle biler kan leveres med inntil 2 års garanti". Mente dette var et tema på tv2 hjelper deg hadde oppe at 5 år er garantien etter forbrukerkjøpsloven? Er du gal? 5 års reklamasjonsrett dersom objektet er ment å vare vesentlig lengre enn dette. Men det kommer man ikke langt med på en bruktbil som er over 5 år. garanti og reklamasjonsrett er to vidt forskjellige ting. 2 års garanti på bruktbil er meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Fine biler men under fliken info sto det "Alle biler kan leveres med inntil 2 års garanti". Mente dette var et tema på tv2 hjelper deg hadde oppe at 5 år er garantien etter forbrukerkjøpsloven? Er du gal? 5 års reklamasjonsrett dersom objektet er ment å vare vesentlig lengre enn dette. Men det kommer man ikke langt med på en bruktbil som er over 5 år. garanti og reklamasjonsrett er to vidt forskjellige ting. 2 års garanti på bruktbil er meget bra! Nei er ikke gal. Hadde du lest innlegget mere nøye hadde du sjønt jeg var usikker og håpet på at noen kunne forklare garanti begrepet, noe du sannsynligvis her gjorde. Er ikke et ? for å brukes i slike sammenheng da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Beklager min konklusjon av din sinnstilstand. Det er fredag, og jeg er lei.. Jeg skulle lest meldingen din litt bedre og unnlatt å skrive det der. Men ja, som jeg skrev, så er det 5 års reklamasjonsrett. Men siden det er snakk om brukte gjenstander så vil alle tilfeller vedrørende reklamasjon gå på skjønn. Med garanti så har du garanti. Tipper garantien Technicas gir er via et selskap som heter Fragus. 2 års garanti derfra koster Kr.5.000,- Og dekningsgraden er i mine øyne meget bra. www.fragus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg har handler av Technicas før og gutta anbefales virkelig. De har meget god service og jeg har ingen ting å utsette de på. Min forrige E39 520i kjøpte jeg av Technicas. Forøvrig er det svært få biler Technicas tar inn som er dårlig utstyrte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Technicas hadde jo mye mer MB før, og ikke på langtnær så mange BMW'r, så tydelig hva som selger ja. Men det sier seg vel selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg syns det har vært helt motsatt. Det har forsåvidt vært litt blanding, men når jeg kjøpte min var det stort sett BMW. Det er mye ennå, men litt flatet ut med andre. Nå har de kommet tilbake igjen med mere BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå