Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg sendte også en mail nå! Kopierte kommentaren til Endre Hånde jeg :D

Til: ole.welde@r-b.no (Ansvarlig redaktør)

Emne: Dette blir for dumt....

Hei!

Hva er greia med å henge ut BMW på denne måten?

Flere BMW personbiler samt noen andre… Ja disse BMW bilene gjør mye sprell for seg selv! Jeg tror jeg må låse bilen min fast om natta så den ikke kjører seg en tur og driver med grisekjøring!

Og hva med å nevne hva slags bilmerker disse ”noen andre” er?

"Grisekjøring" på Aukra

Flere BMWer drev med tullkjøring utenfor lensmannskontoret på Aukra mandag kveld.

Det var klokka 22.45 at noen ringte politiet og fortalte at det ble drevet med grisekjøring utenfor lensmannskontoret på Falhytten i Aukra. Det skal ha vært snakk om flere BMW personbiler, samt noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte likesågodt en mail til BMW norge også jeg :)

Hei!

Sendte denne mailen til ansvarlig redaktør hos Romsdals Budstikke, Ole Bjørner Loe Welde

Link til artikkelen jeg regarerer på: http://www.rbnett.no/article/20100119/N ... 19887/1085

Dette med at merket BMW blir eksplisitt poengtert i media hver gang det er noe grisekjøring eller annen negativ hendelse der tilfeldigvis det er en BMW som er involvert synes jeg blir for dumt…

Dere burde komme med en reaksjon på dette synes jeg da dette er med på å skape et negativt lys over merkevaren BMW.

Det virker som det går sport i å rakke ned på BMW så mye som mulig.. Misunnelse???

Hva med å sende klage til PFU hver gang dette ”misbrukes” i media?

Ta en titt på denne tråden i BMW forumet bimmers.no: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=32961

Her samles det linker til artikler der BMW nevnes kun fordi det er en BMW. Det skrives aldri at det er en Ford f.eks.!

Sitat mail sendt til ansv. Redaktør:

___________________________________________________________

Hei!

Hva er greia med å henge ut BMW på denne måten?

Flere BMW personbiler samt noen andre… Ja disse BMW bilene gjør mye sprell for seg selv! Jeg tror jeg må låse bilen min fast om natta så den ikke kjører seg en tur og driver med grisekjøring!

Og hva med å nevne hva slags bilmerker disse ”noen andre” er?

"Grisekjøring" på Aukra

Flere BMWer drev med tullkjøring utenfor lensmannskontoret på Aukra mandag kveld.

Det var klokka 22.45 at noen ringte politiet og fortalte at det ble drevet med grisekjøring utenfor lensmannskontoret på Falhytten i Aukra. Det skal ha vært snakk om flere BMW personbiler, samt noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...