Gå til innhold

[nå med POLL] PHva er avlegs og hva er in !? kom med d....

Soltak er  

63 stemmer

1. 1. Soltak er

• helt klart et 80 talls greie, ut med andre ord
      9
    • Luke på taket er en selvfølge!!
      55

Anbefalte innlegg

Skrevet

sto å så på noen fulle norske gutter som kastet Kebab inn soltaket på en rånerbil, ble bråk av det når de hoppet ut!! i osle seff, hvor ellers!?

ps: klimaanlegg har alle biler ;) klimaregulering betyr bare at du kan regulere temperatur i bilen, altså klimaendring.

AC kalles det, så finnes det biler med Klimatronic ;) disse har som regel alltid AC ! :)

enig i at Lexuslykter er avleggs, men jeg lurer egentlig på når dette var in??? :D

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sier som ole Brumm: Ja takk! Begge deler! Savner takluke :(:D På min bil har jeg innebygd Diversity-antenne i bakruten. Fungerer kjempe bra :) Lange antenner er skikkelig 80talls fenomen...Og politi biler da..

M- merker påklistret på bilen er blod harry, og teit :oops:

Skrevet
  oea_69 skrev:
  318 Touring 04 skrev:
Jalla lykter!!! ref profil bildet til oea_69.

Og hvem har lange motor dreven antenner nå for tiden?

hehe javel, de er E merka og kosta en del ;) så er dem sotfarget fordi det kler min stil best.

jalla dette liksom??? :D

011106_senket316.jpg

med fare for litt refs, så synes jeg igrunn de lyktene der minner meg litt om audi a4 elns:P

Skrevet
  oea_69 skrev:
ps: klimaanlegg har alle biler ;) klimaregulering betyr bare at du kan regulere temperatur i bilen, altså klimaendring.

AC kalles det, så finnes det biler med Klimatronic ;) disse har som regel alltid AC ! :)

OK... så retter jeg begrepet til klimaautomatikk... som nok er et bedre uttrykk for det vi snakker om... :wink:

Skrevet

Terninger, neon, laksetrapp, revehale og 2 stk firkantete ekstrabremselys med pære istedet for led er vel avlegs.

Soltak mener jeg aldri kommer til å bli avlegs

Skrevet

UT:

-Fake M-felger som er en tomme mindre enn orginalfelgene

-Leksuslykter

-Halogenlykter på nye biler

-E30

INN :

Panorama-soltak i glass

Turbo

Bi-Xenon

xDrive

Skrevet

Det virker som om tre-lister på interiøret er litt ut for tiden.

Noe jeg synes burde være ut, men som desverre ikke er det, er styling.

Skrevet

CD-plateholder i solskjærmen og slike oppovervendte enderør synes jeg er veldig avlegs.

CD-Cardic og BilTema m.fl. sine juksebensinlokk i racing-look er superjalla.

Monsterface og annen skremmende japan-styling er avlegs (men litt fascinerende også da...).

Angel-Eyes på annet enn BMW er ikke bare avlegs og jalla, - det skulle aldri ha vært levert.

Mørke lakkfarger + hvit med tykt lag klarlakk er fint.

Velholdte E30 synes jeg er litt kult (siden temaet er oppe).

"Retro-biler" fra 70 og 80 tallet, som blandt annet gamle 911er og BMWer med spisse fronter ("shark-nose") etc er tøft.

Gamle "bole-biler" med brede, klumpete karosserier og store motorer (M3, MB Evo, BDA, Ur-Quattro, Integrale, 2002 etc) er også kult.

.

Skrevet

Soltak ut?? :shock:

Det eneste negative jeg kan se med soltak er mindre takhøyde.

Ellers, er det veldig fint å kjøre med åpen luke. Også ser det litt tøft ut når luka er vippa opp, når bilen er parkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...