rolfi Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Takk for respons folkens!Det er faktisk 'euro-bumpers' paa denne bilen. Du skal se forskjellen fra US-bumpers. Den er STOR. Uansett, en utrolig deilig og tight bil aa kjoere. Ingen ulyder, alt er fast og fint uansett fart. Null knirking. Ogsaa er den jo helt vanvittig paa higheay'en. Trekker fra 60 miles til 120 paa ett blunk. Den ser da ut som om den har så underbitt, og det ser ut som om det er sånn dempergreier på fangeren bak. Men det er kanskje jeg som ikke har sett nok E23er Hvilken "airdam" er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkaareng Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Jeg er ikke sikker hva slags airdam det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Det er faktisk 'euro-bumpers' paa denne bilen. Du skal se forskjellen fra US-bumpers. Den er STOR. Det er nok korrekt at din bil har "euro-bumpers"... E23 745i ble aldri offisielt importert til Statene. I stedet ble det laget en modell kalt L7. Denne hadde ALT utstyr som standard, og til og med dashbordet var helsydd i hvitt skinn. Tilbake til tanklokk mysteriet så vet jeg at E23 745i kom med høyreratt, men hvor mange, det har jeg ikke oversikten over. Det skal nevnes at E23 725i (M30B25) ble eksportert til Nederland som eneste land utenfor Bayern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 E23 7 serie er en bil som absolutt fortjener å bli godt tatt vare på - og din bil kan virkelig kvalifiseres som en av de flotteste og mest velholdte E23'ene som er igjen. Det øverste bildet var nydelig og rondell skaffer seg nok en seier med E23. Gratulerer med en nydelig E23 745iA. Jeg kan ikke si at jeg har hørt om E23 L7, annet enn Alpina L7.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Fant et saklig bilde av en L7 på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Det er åpenbart litt vanskelig å finne god informasjon vedr. E23 745i "L7"... trolig fordi (som allerede nevnt) denne modellen aldri ble offisielt importert til Statene. "L7" som begrep finnes imidlertid helt sikkert også for BMW (altså ikke kun for Alpina´s modeller). Her i Europa kunne man imidlertid offisielt kjøpe både E23 745i "Executive" og E23 745i "Highline". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Bare en liten digresjon: Visste dere at man kunne få flaggholder som ekstrautstyr på E23? Det oser luksus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Det er åpenbart litt vanskelig å finne god informasjon vedr. E23 745i "L7"... trolig fordi (som allerede nevnt) denne modellen aldri ble offisielt importert til Statene. "L7" som begrep finnes imidlertid helt sikkert også for BMW (altså ikke kun for Alpina´s modeller). Her i Europa kunne man imidlertid offisielt kjøpe både E23 745i "Executive" og E23 745i "Highline". Jeg var kun klar over en modell som het L7 i deres system og det er den lekre L7 utgaven av E38 som ble levert med både V8 og V12 motorer og som var 25 cm lengre enn en vanlig 7 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Den så rå ut Mon tro om det finns noen slike her i landet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Norske regler og avgifter har vel gjort den nesten umulig å eie her til lands må du bare regne med.. Men tro om det finns slike her til lands ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Knallrå bil! Aldri sett lignende faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå