ollilur Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 oioioi den va nydli:) *julegaveønske* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 fytti fyiit fytti katta!! dette vart helt sykt enkelt og greit, råeste M3 eg har sett noen gang!! applaus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Fin m3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 sku hatt litt mer penger i banken, så skulle jeg fått meg en sånn noen som vet lakk koden på den fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 aiaiai... så inst i granskauen! det er vel no av det grommeste som på denna jord fins!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Å, herregud..! Noe så sinnsykt rått! Off... Noe info om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Er bare helt RÅTT. De felgene, og spesielt bakfelg med deilig høyglans kant er bare sykt pent. Kjenner nesten det røkk'ær i løk'n . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Denne er gjennomført RÅ.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Vurderte å hive meg på å skrive at den var rå men droppa det, siden så mange allerede har gjort det...oops... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Skam*piip* bil Den fargen var virkelig en fryd for øyet sammen med de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Dette må være noe av det råeste og tøffeste jeg noen gang har sett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Veldig rå, men liker ikke merker i nyrene. Ser ut som en busemann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Denne bilen så rotete ut. Mye tøffere å ha en helt vanlig E46 M3 som ikke er så jævlig skrikete ? Enig, det jeg likte minst var panseret. Men bakfra er bilen svært pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Er dette en metallicfarge? Nei, det er vanlig lakk. Fankern. Og jeg som trodde at Laguna seca var den gusjne sjøgrønne fargen.. Der tok jeg altså feil. Denne var jo riktig så pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Rå bil. Men det er vel ikke Laguna Seca Blå? Den skal være mye mer SMURF. Dette er Laguna Seca: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå