ErikS Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Legger ut et bilde av de nye skiltene. Synes de ser helt forferdelige ut. Litt østeuropeisk tuch over dem. Ikke noe jeg ønsker å investere 400,- på å få på bilen min. Pent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Helt utrolig! Skal vi alle kjøre rundt med skilter som ser ut som dratt ut fra en 70talls film? Grusomme skilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 å fy dem var stygg, ser ut som noen turister der vi kommer kjørendes med dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Hurra! Dette suger. Håper det ennå er slik at det er mulig å kjøpe gamle skilt til veteranbiler, så jeg slipper disse. Tenk hvor godt disse skiltene passer på en risen, gammel fiat-bobil! Ser ut som polakker på norskeferie! - Jeg synes at det ser feil fordelt ut med biler som kun har 1 ryggelys. Det blir for mye vekt på den ene siden liksom... ...Og nå, en blå klasj på den ene siden. Det gjør det jo såå mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 For noen forferdlige skilt . Ser virkelig ut som noe fra østeuropa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 *Grøss* Har sett my debatt om den "nye" skilt-typen. Fortsatt ikke sett et eneste innlegg fra noen som faktisk liker de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Var ikke helt bra disse nei, kan kjapt bli tatt for å være turist når man kommer med disse ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 det er da noe så stygt dette. møtte en bil igår med slike skilt. det ser jo ikke ut for alt i værda. æsj.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Det blå feltet, med flagg på er forsåvidt greit nok (man kunne vistnok få en refleksfolie til å dekke over dette med) MEN de fontene på tall og bokstavene er jo helt på tryne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Huff! Det var faktisk enda styggere en jeg hadde forestilt meg... Skikkelig øst-europeisk look, som flere påpeker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Det triste er at det er staten som har vedtatt dette, og lager de nye skiltene og driter i hva vi mener. Vi kan gå i mot dette så mye vil orker, men staten gjør akkurat som de vil. Ganske ironisk i et land som skryter av å være så demokratisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Tipper dette blir mote uansett... veldig mange kommer helt sikkert til å bytte. Dessuten er det jo fint å slippe å klistre på en stor stygg N på bilen når man er i utlandet. Personlig må jeg innrømme at jeg har kjørt i både Sverige, Danmark og Tyskland opptil flere ganger uten N på bilen, men uansett greit å kjøre lovlig uten å klistre på noe svære greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Det vi også må tenke på, er at vi kommer til å ha disse skiltene i maaange år framover! Hvor lenge hadde vi de gamle skilta? Rundt 40 år, var det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Har møtt flere biler med disse skiltene når jeg har hatt kjøring i oslo og jeg syns de ser greie ut jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Blir vel vant til dem etterhvert Men man kommer jo ikke unna at de ser håpløst umoderne ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå